Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Targi in-cosmetics w Paryżu: nie tylko nowości produktowe, ale i dużo wiedzy branżowej

2024-04-16

Od 16 do 18 kwietnia w Paryżu potrwają targi in-cosmetics dla przemysłu kosmetycznego. Kwartalnik "Kosmetyki i Detergenty" jest Patronem Medialnym wydarzenia, jako jedyne polskie czasopismo.  

- W tym roku przygotowaliśmy jeszcze więcej możliwości poznania nauk kosmetycznych, innowacji i zdobycia wiedzy rynkowej w branży higieny osobistej. Od bardzo popularnych prezentacji i sesji dotyczących trendów marketingowych oraz nowo rozszerzonej Strefy Zrównoważonego Rozwoju, po obowiązkowe seminaria techniczne i interaktywne Laboratorium Formuł, edycja 2024 zapewni bezcenne informacje dla tych, którzy chcą odkryć najnowsze trendy branżowe i możliwości w zakresie rozwoju produktów dla branży higieny osobistej - przekonują organizatorzy paryskiej wystawy.

Pierwszego dnia targów firma Euromonitor International poprowadzi sesję na temat trendów europejskiego rynku kosmetyków i higieny osobistej. Wykład będzie dotyczył opartego na dowodach wglądu w psychikę konsumentów kosmetyków, analizy trendów konsumenckich w całej UE i podkreślania kluczowych obszarów rynku, które doświadczają wzrostu i prezentują możliwości dalszego rozwoju.

Z kolei przedstawiciel firmy Kline & Co w kolejnym wykładzie podkreśli niektóre z kluczowych aspektów napędzających popyt na składniki do pielęgnacji ciała. Odpowie na pytania, o to w jakim kierunku podąża europejski rynek składników do higieny osobistej.

Drugiego dnia taergów odbędzie się debata panelowa „Piękno poparte nauką a dezinformacja”. Dyskutanci będą się zastanawiać nad relacją między wynikami badań naukowych a popularnym przekazem dotyczącym kosmetyków, który jest upubliczniany przez media. Spróbują odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób wykorzystać nowe technologie, by udostępnić konsumentom produkty do pielęgnacji skóry i wiedze o nich opartą na dowodach.

Łącznie uczestnicy targów mogą zapoznać się z najnowocześniejszymi technologiami w zakresie higieny osobistej podczas ponad 90 seminariów technicznych.


in-cosmeticsprzemysł kosmetycznytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

20 lat w UE to dla polskiej chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie