2024-11-27
Odbyły się targi in - cosmetics Asia 2024. To dobra okazja, by spojrzeć, jaką dynamiką rozwoju wykazuje się azjatycki sektor kosmetyczny i jakie kluczowe trendy na nim dominują.
Targi in-cosmetics Asia 2024, które odbyły się w Bangkoku w Tajlandii, były poświęcone składnikom do pielęgnacji osobistej. Wzięło w nich udział 637 wystawców, w tym główni międzynarodowi dostawcy składników, tacy jak Ashland, BASF, Clariant i Croda. Łącznie reprezentowanych było 36 krajów.
Tegoroczna wystawa była prawdziwym świętem innowacji, a wiele firm wykorzystało ją jako platformę dla swoich najnowszych produktów. Eurofragrance zaprezentowało Scentphony, sensoryczne rozwiązanie łączące zapach i muzykę. Kaffe Bueno przedstawiło KLEANSTANT®, biopochodny anionowy środek powierzchniowo czynny, który został poddany recyklingowi z produktów ubocznych kawy i jest stosowany w szamponach, żelach pod prysznic i środkach czyszczących. LipoTrue przedstawiło dwa nowe składniki: Deepstrine, ferment morski mający na celu pielęgnację i naprawę rozstępów oraz Lightmony, mieszankę botaniczną.
Strefa Innowacji, sponsorowana przez Mibelle Biochemistry, była miejscem dla premiery 100 zupełnie nowych składników. Givaudan przedstawił w niej substancje aktywne Neuroglow™, składnik, który naśladuje korzystne właściwości światła słonecznego. Clariant pokazał natomiast Pickmulse™, pierwszy składnik na bazie skrobi z komosy ryżowej, umożliwiający łatwe tworzenie emulsji Pickering.
Targi to także liczne konferencje. Firma Mintel omówiła globalne trendy w dziedzinie urody i pielęgnacji osobistej. Podkreślono przewidywany wzrost w branży kosmetycznej w Azji Południowo-Wschodniej i wskazano trzy istotne trendy: konsumenci będą „pracować mądrzej, a nie ciężej”, wykorzystując wiedzę, narzędzia i technologię do tworzenia spersonalizowanych, wysoce efektywnych rozwiązań; będą priorytetowo traktować praktyki eko-etyczne, łącząc zrównoważony rozwój z wysoką wydajnością urody; i przyjmą „powolne piękno, koncentrując się na zapobieganiu, a nie na naprawie”.
W innych sesjach konferencyjnych przedstawiciele Clarianta podzielili się wiedzą na temat kapsułkowanych filtrów UV, które umożliwiają tworzenie lekkich, wysoce ochronnych, elastycznych formuł kremów przeciwsłonecznych z systemem filtrów UV.
Targi podkreśliły rosnącą pozycję azjatyckich dostawców, ponieważ europejskie firmy coraz częściej zwracają się ku temu regionowi w celu pozyskiwania lokalnych partnerów, częściowo z powodu globalnej niepewności politycznej i zakłóceń w łańcuchu dostaw.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...