Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Targi in-cosmetics Asia: co słychać w azjatyckim przemyśle kosmetycznym?

2024-11-27

Odbyły się targi in - cosmetics Asia 2024. To dobra okazja, by spojrzeć, jaką dynamiką rozwoju wykazuje się azjatycki sektor kosmetyczny i jakie kluczowe trendy na nim dominują.

Targi in-cosmetics Asia 2024, które odbyły się w Bangkoku w Tajlandii, były poświęcone składnikom do pielęgnacji osobistej. Wzięło w nich udział 637 wystawców, w tym główni międzynarodowi dostawcy składników, tacy jak Ashland, BASF, Clariant i Croda. Łącznie reprezentowanych było 36 krajów.

Tegoroczna wystawa była prawdziwym świętem innowacji, a wiele firm wykorzystało ją jako platformę dla swoich najnowszych produktów. Eurofragrance zaprezentowało Scentphony, sensoryczne rozwiązanie łączące zapach i muzykę. Kaffe Bueno przedstawiło KLEANSTANT®, biopochodny anionowy środek powierzchniowo czynny, który został poddany recyklingowi z produktów ubocznych kawy i jest stosowany w szamponach, żelach pod prysznic i środkach czyszczących. LipoTrue przedstawiło dwa nowe składniki: Deepstrine, ferment morski mający na celu pielęgnację i naprawę rozstępów oraz Lightmony, mieszankę botaniczną.

Strefa Innowacji, sponsorowana przez Mibelle Biochemistry, była miejscem dla premiery 100 zupełnie nowych składników. Givaudan przedstawił w niej substancje aktywne Neuroglow™, składnik, który naśladuje korzystne właściwości światła słonecznego. Clariant pokazał natomiast Pickmulse™, pierwszy składnik na bazie skrobi z komosy ryżowej, umożliwiający łatwe tworzenie emulsji Pickering.

Targi to także liczne konferencje. Firma Mintel omówiła globalne trendy w dziedzinie urody i pielęgnacji osobistej. Podkreślono przewidywany wzrost w branży kosmetycznej w Azji Południowo-Wschodniej i wskazano trzy istotne trendy: konsumenci będą „pracować mądrzej, a nie ciężej”, wykorzystując wiedzę, narzędzia i technologię do tworzenia spersonalizowanych, wysoce efektywnych rozwiązań; będą priorytetowo traktować praktyki eko-etyczne, łącząc zrównoważony rozwój z wysoką wydajnością urody; i przyjmą „powolne piękno, koncentrując się na zapobieganiu, a nie na naprawie”.

W innych sesjach konferencyjnych przedstawiciele Clarianta podzielili się wiedzą na temat kapsułkowanych filtrów UV, które umożliwiają tworzenie lekkich, wysoce ochronnych, elastycznych formuł kremów przeciwsłonecznych z systemem filtrów UV.

Targi podkreśliły rosnącą pozycję azjatyckich dostawców, ponieważ europejskie firmy coraz częściej zwracają się ku temu regionowi w celu pozyskiwania lokalnych partnerów, częściowo z powodu globalnej niepewności politycznej i zakłóceń w łańcuchu dostaw.


przemysł kosmetycznyin-cosmeticstargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie