Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Targi CosmeticBusiness Poland we wrześniu w Warszawie

2016-05-13

W dniach 28-29 września 2016 r. w Warszawie odbędzie się premierowa edycja targów CosmeticBusiness Poland dla producentów kosmetyków i detergentów.

Miejscem targów będzie warszawskie Centrum EXPO XXI. Wystawa CosmeticBusiness Poland zorganizowana zostanie wspólnie z targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Ta druga impreza gości na polskim rynku wystawienniczym już od 2008 r. Same targi CosmeticBusiness Poland mają być natomiast rodzimym odpowiednikiem targów CosmeticBusiness, które odbywają się w Monachium i są organizowane przez niemiecką firmę Leipziger Messe.

Organizatorzy ekspozycji w Polsce spodziewają się ok. 170 wystawców. Firmy zainteresowane odwiedzeniem targów CosmeticBusiness Poland mogą już dokonywać rejestracji online. Partnerami wspierającymi targi zostały organizacje branżowe: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

- Producenci i przedstawiciele marek własnych znajdą w trakcie targów kompleksową ofertę dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego: od projektowania, poprzez produkcję, aż po opakowania. Prezentowane innowacyjne pomysły dotyczące produktów i usług będą mogły zostać wykorzystane w procesach decyzyjnych związanych z kreacją produktów – mówi Ivonne Simons, dyrektor CosmeticBusiness Poland.

Zakres tematyczny targów CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równolegle HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference obejmie cztery sektory branży kosmetycznej i chemii gospodarczej: surowce, produkcję, opakowania oraz usługi. W ofercie wystawców znajdą się również rozwiązania z zakresu etykietowania i znakowania oraz maszyny do produkcji, napełniania i pakowania kosmetyków.

W ramach targów HPCI odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się z szeroką ofertą surowcową takich międzynarodowych firm, jak Active Concepts, Ashland, Greentech, IMCD, Evonik. Na targach CosmeticBusiness Poland przedstawiona zostanie z kolei paleta usług produkcyjnych. Obecne będą m.in. włoska firma Cosmitaly, produkująca maseczki do twarzy i ciała, polski producent Mikrolab oraz francuska spółka Coptis specjalizująca się w usługach związanych z zachowaniem jakości produktów.

Odwiedzający będą mogli również liczyć na bogatą ofertę firm produkujących opakowania i świadczących usługi z nimi związane. W tym obszarze zaprezentuje się m.in. polski zakład produkcyjny niemieckiej firmy Lifocolor, specjalizującej się w produkcji koncentratów barwiących do tworzyw sztucznych. W gronie wystawców znajdą się także firmy RUSI Cosmetic, czyli niemiecki producent opakowań dla kosmetyków kolorowych oraz polska firma Kaj Plastic. Istotnym tematem wystawy będą też zamknięcia do opakowań prezentowane m.in. przez spółkę Zalesi z Czech, a także dysplay’e i prezentery oferowane m.in. przez polskie przedsiębiorstwo Marc Kolor.


przemysł kosmetycznychemia gospodardczatargiTargi Lipskie

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie