2024-07-08
Tegoroczne Międzynarodowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness dla przemysłu kosmetycznego zgromadziły w Monachium 418 właścicieli marek i producentów kosmetyków z 23 państw i były okazją do ich biznesowych spotkań z dostawcami opakowań, surowców i usług produkcyjnych.
- Tegoroczna edycja targów CosmeticBusiness cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających. Monachium posiada idealną lokalizację do organizacji targów kosmetycznych. Przedstawiciele branży z sąsiadujących krajów, takich jak Austria, Szwajcaria, Włochy i Hiszpania mogą dojechać do nas w ciągu kilku godzin. Na targach panuje zawsze wyjątkowa atmosfera, która sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych, omawianiu konkretnych projektów oraz podpisywaniu kontraktów. Właśnie ta wyjątkowość definiuje charakter naszej imprezy - podsumowuje Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Leipziger Messe, które organizowało targi.
Hasłem przewodnim ostatniej edycji CosmeticBusiness było „Where Beauty Starts”Sukces wystawców
Według przeprowadzonej ankiety, 89% wystawców pozytywnie oceniło swój udział w targach oraz realizację założonych celów. Bardzo wysoko, bo aż na 96% oceniona została decyzyjność gości targowych.
- CosmeticBusiness stanowią dla nas istotną imprezę targową, na której mamy okazję osobiście porozmawiać z naszymi stałymi klientami, a także nawiązać nowe kontakty biznesowe. Dużym plusem imprezy jest fakt, iż można tutaj spotkać szerokie grono dostawców dla przemysłu kosmetycznego, począwszy od producentów surowców, poprzez produkcję kontraktową, a kończąc na producentach opakowań. Po raz kolejny mieliśmy możliwość przeprowadzenia wielu interesujących rozmów handlowych, z których jesteśmy bardzo zadowoleni. Za każdym razem atmosfera panująca podczas targów jest bardzo przyjazna i sprzyjająca wzajemnej wymianie wiedzy oraz omawianiu istotnych kwestii związanych z planowaną współpracą - ocenia Bettina Barlog, Senior Business Development Manager Beauty Care w firmie SEPPIC.
- Wśród firm odwiedzających nasze stoisko w tym roku przeważały małe i średnie przedsiębiorstwa, co z naszego punktu widzenia jest zadowalające, gdyż zależy nam bardziej na współpracy z dziesięcioma małymi firmami niż z jedną dużą firmą - dopowiada Sabine Schlöglmann, Technical Sales Manager Personal Care, Gustav Grolman Group.
Kolejna edycja targów CosmeticBusiness odbędzie się w dniach od 4 do 5 czerwca 2025 roku na terenach MOC w Monachium
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 3/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 2/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...
Targi Labs Expo spełniły oczekiwania
W dniach 19-20 marca 2025 odbyła się 3. edycja Targów Wyposażenia i Technologii Laboratoryjnych LABS...