2022-11-02
Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze produkty pod własną marką.
- Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie, większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak decydując się na przywrócenie do życia w kwietniu tego roku dobrze znanej marki Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy. Nie zwalniamy zatem tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć ¬z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie – podkreśla Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.
Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg, fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.
• Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
• Styropol EPS S 040 Fasada
• Styropol EPS S 033 Styrgraf
• Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
• Styropol EPS S Baza Fasada
• Styropol EPS S 031 Styrgraf
- Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031 Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości – podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.
Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium. Każda partia płyt styropianowych jest regularnie badana. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.
- Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo wysokim poziomie. Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych. Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie wybierane przez polskich klientów - podsumowuje Jarosław Przybyszewski.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...