2010-05-10
Jak podała w raporcie kwartalnym Chemtura, sprzedaż firmy w I kwartale 2010 roku wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego i wyniosła 603 mln dol. (2009 r.: 464 mln dol.).
Sześciokrotnemu zwiększeniu uległa strata operacyjna – w I kw. 2010 r. wyniosła 124 mln dol., a w I kw. 2009 r. - 22 mln dol. Wynik finansowy netto z operacji kontynuowanych również był gorszy niż w tym samym okresie roku 2009 - osiągnął poziom 177 mln dol. (2009 r.: 87 mln dol.).
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...