Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Śnieżka odpowiada na wyzwania współczesnego biznesu

2018-11-29

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, jeden z wiodących krajowych producentów farb, spróbowała w trakcie zorganizowanej przez siebie specjalnej konferencji wskazać najważniejsze wyzwania współczesnego biznesu.

- Zarządzanie firmą w czasach tak dużej zmienności otoczenia to wyzwanie i odpowiedzialność, a współpraca oparta na wymianie doświadczeń, dzieleniu się wiedzą o konsumentach, trendach, wyzwaniach rynku to najlepszy sposób na wspólne kreowanie przyszłości i sukces - powiedziała Joanna Wróbel-Lipa, wiceprezes zarządu Śnieżki i dyrektor ds. handlowych.

- Nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy, w tym także dystrybutora artykułów budowlanych, remontowych i wykończeniowych, jest nie tylko optymalne zarządzanie asortymentem i zwiększanie efektywności sprzedażowej sklepu, ale także zarządzanie doświadczeniami klienta w punkcie handlowym – dodał Krzysztof Pytel, zajmujący się sprzedażą i marketingiem handlowym zarówno po stronie producenta, jak i detalisty.

– Z badań wynika, że aż 75% polskich konsumentów przedkłada jakość nad cenę. Coraz większego znaczenia nabiera też zdrowie i ekologia. Szacuje się, że w Polsce tzw. syndrom „chorych budynków” dotyczy aż 30% nieruchomości – i klienci są coraz bardziej wrażliwi na te zagadnienie, wybierając produkty spełniające surowsze normy, pozbawione szkodliwych substancji – stwierdził Tomasz Kosiński, dyrektor marketingu strategicznego w FFiL Śnieżka, analizujący w jaki sposób zachowania konsumentów przekładają się na strategie marketingowe marek znajdujących się w portfolio Śnieżki.


FFiL Śnieżka

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy fake newsy w branży chemicznej to problem?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie