Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Simon-Kucher & Partners zaprasza do Międzynarodowego Badania Cenowego

2014-06-05

Firma Simon – Kucher & Partners, międzynarodowy lider doradztwa cenowego, rozpoczyna kolejną edycję Międzynarodowego Badania Cenowego – Global Pricing Study 2014.

W tym roku badanie przeprowadzane jest wspólnie z Professional Pricing Society – prestiżowym międzynarodowym towarzystwem zajmującym się upowszechnianiem wiedzy o pricingu i cenach, zrzeszającym ekspertów z ponad 50 krajów świata.

Do tegorocznego badania szczególnie mocno zapraszani są przedstawiciele polskich firm.

- Wyniki badania pozwolą nam wszystkim sprawdzić, jaki jest poziom wiedzy na temat znaczenia cen, jak przedstawia się sytuacja presji cenowej w poszczególnych branżach i krajach, a także wytypować takie obszary zarządzania cenami, które pozwolą firmom generować większe zyski. Zapewniamy, że wszystkie odpowiedzi pozostaną anonimowe. W badaniu zachowane są wszelkie zasady poufności – tłumacza przedstawiciele firmy Simon – Kucher & Partners. - Odpowiedzi uczestników badania, zarówno z Polski jak i z innych Państw świata pozwolą na zebranie istotnych informacji o głównych wskaźnikach cen i zysku. Wyniki badania będą zawierały m.in. informacje odnośnie branżowych i regionalnych trendów cenowych oraz poziomu zarządzania cenami. Wyniki badania będą przez nas opracowane i udostępnione wszystkim uczestnikom badania.

Aby wypełnić badanie należy kliknąć w poniższy link:
https://survey.simon-kucher.com/OH/GPS2014/PL
http://survey.simon-kucher.com/OH/GPS2014/EN (English version)


Czas, jaki zajmie wypełnienie ankiety to 10 minut.

Nagroda główna: 

  • Jednodniowe szkolenie pricingowe
  • Dwa darmowe członkostwa w Professional Pricing Society
  • Pięć książek na temat pricingu behawioralnego „ Jak zrozumieć klienta i na tym zarobić”

przemysł chemicznycenySimon-Kucher & Partners

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie