2018-04-06
17 kwietnia br. w Warszawie Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje seminarium kosmetyczne na temat sprzedaży kosmetyków na rynek chiński.
Seminarium jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za promocję eksportu w polskich firmach działających w branży kosmetycznej. Eksperci z Reach 24H - jednego z największych dystrybutorów na rynku chińskim - przedstawią zagadnienia związane z wymogami formalnymi, jakim podlega rynek kosmetyczny w Chinach oraz możliwościami eksportu kosmetyków w modelu cross-border e-commerce. Podczas seminarium swoimi doświadczeniami na rynku chińskim podzieli się także firma BeautyFace. Wyjątkową możliwością będzie także udział w sesji indywidualnych konsultacji, które prowadzić będą eksperci z Reach 24H. Seminarium prowadzone będzie języku angielskim.
Szczegóły na temat seminarium oraz link do formularza rejestracyjnego dostępne są na stronie:
Agenda seminarium:
9:30 - 10:00 Registration
10:00 - 10:15 Opening remarks, Mr. Andrzej Szewczyk, Deputy Director, Economic Promotion Department, Polish Investment and Trade Agency
10:15 - 11:15 The strategy and regulation requirement into China market
• Regulatory background and authority
• The role and responsibility of each party
• Procedures and timeline (comparison between CFDA registration and Pudong filing system)
• Formula and label requirement
• Testing requirements (including comments on animal issue)
• Case study (imported cosmetics)
• Q&A
11:15 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 12:30 The New Cosmetic Regulatory Landscape: “Protectionist China” V.S. “Open for Business China”
• Further reduction in regulatory compliance requirements
• Updated Chinese cosmetic technical requirements/standards Facilitated trade channel:
• Implementation and refinement of facilitated trade methods: Pudong notification trial
• Extension of the CBEC (Crossborder e-commerce) grace period
• Decrease in import tariffs
• Reduction in import quarantine and inspection ratios
• Others:
o Development of alternative testing methods
o Draft Cosmetic Efficacy Claims Evaluation Guidance
12:30 - 13:30 Lunch
13:30 - 14:00 Regulation on Cross Border E-commerce Channel
• Basic pace introduction
• Current development situation
• Comparison of CBEC and general trade
14:00 - 14:20 Case study - Experiences of a Polish cosmetics company exporting into Chinese market, Mrs. Karolina Kraus, Development Manager, BeautyFace
14:20 B2B Meeting with REACH 24H
• 3 consultants from Reach24h Face to face consulting one by one 20 mins each company
Udział w seminarium jest bezpłatny.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 1/2024
20.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Wpis zaawansowany w Katalogu Firm
861.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...
XII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej dla ponad 190 osób
6 czerwca 2023 r. w Warszawie odbyła się 12 edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Chemii...
Bogactwo nowości na in-cosmetics Global w Barcelonie
W Barcelonie odbyły się kosmetyczne targi in-cosmetics Global. To jedna z najważniejszych europejskich wystaw...