Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Seminarium Euromonitor International o branży FMCG

2017-11-08

Ponad 70 menedżerów wyższego szczebla, reprezentujących 51 podmiotów z obszarów FMCG, bankowości, organizacji rządowych i handlowych, uczestniczyło w zorganizowanym w Warszawie przez Euromonitor International seminarium „FMCG and Retailing: Reshaping Strategies in a Connected World”. Patronat nad wydarzeniem objęła „Chemia i Biznes”.

W trakcie spotkania analitycy z Euromonitor International przedstawili prezentacje o najnowszych megatrendach, preferencjach konsumentów cyfrowych oraz aktualnych aspektach dotyczących głównych rynków FMCG.

W trakcie pierwszego wystąpienia Georgij Grebinskij, Research Manager w Euromonitor International, przedstawił możliwe scenariusze ekonomiczne i ich wpływ na branżę FMCG w Polsce i całej Europie Środkowo – Wschodniej. Analiza dotyczyła szans i wyzwań, które pojawiają się przed przedsiębiorstwami w kontekście nadchodzącej zmian we współczesnej gospodarce światowej.

W drugiej prezentacji Marija Milasevic, analityk Euromonitor International, zaprezentowała nowe koncepty w handlu detalicznym spotykane w naszym regionie, jak również możliwości rozwoju w oparciu o tradycyjne modele. Omówiła także rolę tzw. cyfrowych konsumentów i ich preferencje.

Trzecia część seminarium była panelem dyskusyjnym. W tej części próbowano naszkicować portret dzisiejszego konsumenta i wskazać najważniejsze trendy, którym podlega konsument w ujęciu regionalnym oraz globalnym.


konferencjeEuromonitor International

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie