2017-11-08
Ponad 70 menedżerów wyższego szczebla, reprezentujących 51 podmiotów z obszarów FMCG, bankowości, organizacji rządowych i handlowych, uczestniczyło w zorganizowanym w Warszawie przez Euromonitor International seminarium „FMCG and Retailing: Reshaping Strategies in a Connected World”. Patronat nad wydarzeniem objęła „Chemia i Biznes”.
W trakcie spotkania analitycy z Euromonitor International przedstawili prezentacje o najnowszych megatrendach, preferencjach konsumentów cyfrowych oraz aktualnych aspektach dotyczących głównych rynków FMCG.
W trakcie pierwszego wystąpienia Georgij Grebinskij, Research Manager w Euromonitor International, przedstawił możliwe scenariusze ekonomiczne i ich wpływ na branżę FMCG w Polsce i całej Europie Środkowo – Wschodniej. Analiza dotyczyła szans i wyzwań, które pojawiają się przed przedsiębiorstwami w kontekście nadchodzącej zmian we współczesnej gospodarce światowej.
W drugiej prezentacji Marija Milasevic, analityk Euromonitor International, zaprezentowała nowe koncepty w handlu detalicznym spotykane w naszym regionie, jak również możliwości rozwoju w oparciu o tradycyjne modele. Omówiła także rolę tzw. cyfrowych konsumentów i ich preferencje.
Trzecia część seminarium była panelem dyskusyjnym. W tej części próbowano naszkicować portret dzisiejszego konsumenta i wskazać najważniejsze trendy, którym podlega konsument w ujęciu regionalnym oraz globalnym.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
PCI Days – trzy dni współpracy, inspirujących spotkań i wyznaczania nowych standardów w branży
VI edycja Targów Pharma & Cosmetic Industry Trade Fair odbyła się w dniach 11-13 czerwca 2025...
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...