2021-10-21 / Autor: Karolina Szałas, Senior Analyst, PMR Market Experts
Należy się spodziewać także wzrostu popularności tego typu produktów wśród mężczyzn, gdzie zaledwie co trzecia osoba deklaruje zakup kremu do twarzy – najbardziej podstawowego produktu do pielęgnacji skóry twarzy. Na wzrost popularności kosmetyków w tym segmencie wśród mężczyzn, obok rosnącej świadomości i chęci dbania o skórę twarzy, wpływa coraz większa oferta produktowa, jak również coraz bardziej powszechna reklama produktów sygnowanych nazwiskami celebrytów.
Kremy do twarzy kupujemy markowe
Najpopularniejszą wśród respondentów marką kremu do twarzy jest Nivea. Czterech na 10 respondentów zadeklarowało zakup kremu tej marki w ciągu trzech miesięcy poprzedzających badanie. Zdecydowanie częściej byli to mężczyźni oraz osoby młodsze (poniżej 35 lat). W top 3 w zakresie popularności znalazły się również dwie polskie marki kosmetyków: Ziaja oraz Bielenda. Po kremy do twarzy obu marek chętniej sięgały kobiety.
W kategorii kremów do twarzy marki własne nie są popularne wśród konsumentów. Żadna z marek własnych nie odnotowała popularności powyżej 10% wskazań zakupu. Wśród marek własnych najpopularniejsze są marki Biedronki (be beauty) oraz Rossmanna (Isana), wybierane przez 7% konsumentów. Częściej są to kobiety oraz osoby młodsze (poniżej 35 lat).

"Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" to kwartalnik biznesowo-informacyjny z zakresu przemysłu kosmetycznego i środków czystości.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...