Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy z wolnym, lecz stabilnym wzrostem

2021-10-21  / Autor: Karolina Szałas, Senior Analyst, PMR Market Experts

Należy się spodziewać także wzrostu popularności tego typu produktów wśród mężczyzn, gdzie zaledwie co trzecia osoba deklaruje zakup kremu do twarzy – najbardziej podstawowego produktu do pielęgnacji skóry twarzy. Na wzrost popularności kosmetyków w tym segmencie wśród mężczyzn, obok rosnącej świadomości i chęci dbania o skórę twarzy, wpływa coraz większa oferta produktowa, jak również coraz bardziej powszechna reklama produktów sygnowanych nazwiskami celebrytów.

Kremy do twarzy kupujemy markowe

Najpopularniejszą wśród respondentów marką kremu do twarzy jest Nivea. Czterech na 10 respondentów zadeklarowało zakup kremu tej marki w ciągu trzech miesięcy poprzedzających badanie. Zdecydowanie częściej byli to mężczyźni oraz osoby młodsze (poniżej 35 lat). W top 3 w zakresie popularności znalazły się również dwie polskie marki kosmetyków: Ziaja  oraz Bielenda. Po kremy do twarzy obu marek chętniej sięgały kobiety.

W kategorii kremów do twarzy marki własne nie są popularne wśród konsumentów. Żadna z marek własnych nie odnotowała popularności powyżej 10% wskazań zakupu. Wśród marek własnych najpopularniejsze są marki Biedronki (be beauty) oraz Rossmanna (Isana), wybierane przez 7% konsumentów. Częściej są to kobiety oraz osoby młodsze (poniżej 35 lat).


\
CAŁA TREŚĆ DOSTĘPNA W "Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 3/2021

"Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" to kwartalnik biznesowo-informacyjny z zakresu przemysłu kosmetycznego i środków czystości.


kosmetykiprzemysł kosmetycznypielęgnacja

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie