2012-08-10
Kemira Oyj ogłosiła wprowadzenie globalnego programu restrukturyzacji "Fit for Growth", którego celem jest m.in poprawa rentowności, wydajności oraz przyspieszenie wzrostu na rynkach wschodzących. Oszczędności z programu, przy pełnym jego wdrożeniu, mogą wynieść blisko 60 mln euro.
Planowany program restrukturyzacji opiera się na następujących założeniach:
Wdrożenie programu może doprowadzić do redukcji 600 etatów, z czego blisko 250 w Finlandii. Poza planem restrukturyzacji, Kemira umacnia również strukturę zarządzania. Od 1 października br. istnieć będzie tylko jeden zarząd pod przewodnictwem dyrektora generalnego - Wolfganga Büchele, który zastąpi dotychczasowe Strategic Management Board oraz Business Management Board. Główną rolą zarządu będzie przede wszystkim zapewnienie długoterminowego rozwoju. Celem programu jest osiągnięcie przez Kemira wzrostu przychodów oraz marży EBIT (co najmniej 10%), przy czym planowany wzrost na dotychczasowych rynkach szacowany jest nieco powyżej 3%, zaś na rynkach wschodzących 7%.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...