2015-11-18
Ogłoszono powstanie nowych targów skierowanych do dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Pierwsza edycja CosmeticBusiness Poland odbędzie się w przyszłym roku w Warszawie. Organizatorem są Targi Lipskie.
W ocenie przedstawicieli Targów Lipskich, Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Właśnie nasz duży potencjał skłonił czołowego niemieckiego organizatora wydarzeń targowych do wejścia ze swoją ofertą nad Wisłę. Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland zaplanowano 28 i 29 września 2016 r. w warszawskim Centrum Expo XXI. Odbędą się wspólnie z targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, czyli wystawą B2B dla branży surowców do produkcji kosmetyków i wyrobów chemii gospodarstwa domowego.
- Wspólny termin obu imprez stworzy jedyne w Polsce miejsce spotkań dla dostawców produktów i usług dla przemysłu kosmetycznego i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness to renomowana marka targów B2B organizowanych od lat w Monachium. Premiera tej sprawdzonej na rynku zachodnim koncepcji targów B2B zainauguruje cykl odbywających się co roku w Warszawie spotkań dla całej branży kosmetycznej. Polska jest dla wielu europejskich marek kosmetycznych istotnym partnerem biznesowym. Do tej pory brakowało tu jednak jednego wspólnego miejsca w postaci imprezy targowej, podczas której branża mogłaby się cyklicznie spotykać. Organizując w Warszawie targi CosmeticBusiness Poland, chcemy to zmienić i uzupełnić tą lukę na rynku. Wspólny termin z HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference pozwoli na stworzenie profesjonalnej platformy, na której prezentowana będzie pełna oferta dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego, począwszy od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania. Przedstawiana przez wystawców oferta obejmie również etykietowanie i oznakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania i pakowania, produkcję na zlecenie, produkcję marek własnych, a także usługi, takie jak koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikacja oraz doradztwo - wyjaśnia Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Targów Lipskich, właściciela marki CosmeticBusiness.
- Jestem przekonany, że na połączeniu imprez wystawienniczych HPCI CEE i CosmeticBusiness skorzysta cała branża kosmetyczno - chemiczna, gdyż producenci kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego będą mogli w jednym miejscu zapoznać się z aktualną ofertą branży oraz z wyczerpującymi informacjami nie tylko na temat rynku surowców, ale także na temat rynku produkcji i opakowań. Poszerzenie zakresu tematycznego HPCI CEE o sektory targów CosmeticBusiness pozwoli nam wraz z Targami Lipskimi otworzyć się na rynek Europy Środkowo-Wschodniej – stwierdził Robert Fischer, organizator targów HPCI CEE.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...