2024-07-08
Targi CosmeticBusiness od lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Nie inaczej było w tym roku w Monachium.
Mimo, iż niemieckojęzyczny rynek kosmetyczny nie należy do najłatwiejszych, a nawiązanie współpracy wymaga dużej cierpliwości i konsekwencji w działaniach marketingowych, to wielu krajowych dostawców jest nim zainteresowanych, stąd udział w niemieckich targach. W 2024 roku do grona polskich wystawców należały firmy: PPHU Polipack, Neweco Machinery, AMK Group Rękawek, Kondraciuk, Formika, Selpo, Polpak Packaging, Pawi Packaging Poland, Novo-Pak, Kaj, Grupa 3 Druk, QTubes, Europa Inwestycje, A-Sense oraz Drukarnia DAKO Kozioł i wspólnicy.
- Cieszę się bardzo z tego, że na tegorocznej edycji CosmeticBusiness obecnych było wielu nowych polskich wystawców. Zawsze trzymam mocno kciuki za udaną premierę, ale również za każdym razem powtarzam, że jednorazowa obecność na targach rzadko kończy się odniesieniem natychmiastowego sukcesu. Prawie 80% wystawców targów CosmeticBusiness stanowią stali dostawcy, którzy są silnie zakorzenieni w tym regionie. Wejście i zaistnienie na tak bardzo hermetycznym rynku wymaga cierpliwości, dużej pracy i konsekwencji. Każdy nowy wystawca jest przede wszystkim bardzo uważnie obserwowany. Do wiążących rozmów dochodzi często dopiero przy drugiej lub trzeciej obecności na targach - uważa Magdalena Lafuente, prezes zarządu firmy Targi Lipskie Polska, będącej oficjalnym polskim przedstawicielstwem organizatora.
- Targi kosmetyczne CosmeticBusiness były wyjątkowym doświadczeniem dla naszej firmy. Po raz pierwszy gościliśmy na tych targach jako wystawca i z radością stwierdzamy, że spełniły one nasze oczekiwania. Targi przyciągnęły różnych odwiedzających – dystrybutorów surowców kosmetycznych i kosmetyków, firmy kontraktowe produkujące kosmetyki oraz przedstawicieli różnych marek kosmetycznych, co dało nam możliwość nawiązania wielu cennych kontaktów biznesowych. Stoisko naszej firmy cieszyło się dużym zainteresowaniem, a nasze produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Uczestnicy docenili nasze innowacyjne podejście do produkcji surowców kosmetycznych. Naszym głównym celem było zaprezentowanie nowych surowców kosmetycznych produkowanych w Polsce oraz zwiększenie świadomości naszej firmy na rynku międzynarodowym. Dzięki targom udało nam się osiągnąć te założenia. Przeprowadziliśmy liczne rozmowy z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi. Udało nam się rozpocząć negocjacje z kilkoma kluczowymi graczami na rynku europejskim, co daje nadzieję na nawiązanie trwałej relacji biznesowej oraz na owocną współpracę w przyszłości, która będzie kluczowa dla naszego dalszego rozwoju - tak podsumowuje obecność w Monachium Emilia Słoń, dyrektor sprzedaży w firmie A-Sense.
Odwiedzający targi CosmeticBusiness, wśród których 25% stanowili specjaliści z branży pochodzący spoza Niemiec, również bardzo pozytywnie ocenili tegoroczną edycję: 90% osób biorących udział w ankiecie, przeprowadzonej podczas trwania imprezy, potwierdziło swój udział w kolejnej edycji targów, a także będzie polecało targi innym osobom. Na CosmeticBusiness 2024 można było spotkać również liczne grono osób decyzyjnych. Dwie trzecie z łącznej liczby osób, które odwiedziły tegoroczną edycję, miało znaczący wpływ na decyzje zakupowe firmy.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...