2021-09-10
Plast-Box, giełdowy producent opakowań z tworzyw sztucznych, startuje z platformą e-commerce dla firm z sektora B2B. Jest to nowoczesne narzędzie współpracy biznesowej, stosowne do cyfrowych czasów. Dzięki niemu klienci Plast-Box będą mogli składać zamówienia w każdym dogodnym dla siebie terminie i miejscu, śledzić historię, kontrolować aktualny stan rozrachunków i pozyskiwać dokumentację. To wygodne rozwiązanie pomoże obu stronom optymalizować bieżącą współpracę handlową.
– Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest dla nas ważnym krokiem biznesowym. W dobie cyfryzacji efektywny kanał sprzedaży elektronicznej to podstawa. Rynek B2B szybko się zmienia, a my chcemy brać aktywny udział w jego cyfrowej transformacji – mówi Artur R. Skonieczny, dyrektor handlowy Grupy Plast Box.
Portal sprzedaży internetowej B2B znajduje się w fazie testowej. Pilotaż platformy rozpoczął się od wprowadzenia do niej pierwszych kilku klientów spółki. Docelowo nowa platforma umożliwi partnerom Plast-Box zdalny dostęp 24/7 do kluczowych zasobów. System jest bardzo intuicyjny. Usprawnia procesy składania zamówień, realizacji transakcji oraz kontroli dokumentów. Pozwoli również na zmianę i udostępnienie nowej oferty produktowej, przeznaczonej dla wybranego odbiorcy, w czasie rzeczywistym. Gwarantuje inteligentne zarządzanie zakupami i rozliczeniami oraz udostępnianie dokumentów sprzedażowych na indywidualnym koncie klienta bez zbędnej zwłoki.
– Wprowadzane rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów w zakresie oszczędności czasu i efektywnego zarządzania złożonymi zamówieniami. Naszym celem jest dostarczenie im kompleksowego narzędzia łączącego przejrzystość i wygodę użytkowania z funkcjonalnościami znacznie usprawniającymi codzienną pracę i pozwalającymi optymalizować koszty – informuje Artur R. Skonieczny.
Wprowadzanemu rozwiązaniu B2B towarzyszy uruchomienie przez spółkę nowej strony internetowej. – Stawiamy na usprawnianie wewnętrznych procesów biznesowych i udoskonalanie obsługi klientów. Staramy się stale skracać dystans komunikacyjny pomiędzy nami a naszymi interesariuszami. Chcemy docierać do wszystkich z informacją o naszej ofercie jak najszybciej i jak najskuteczniej, stąd zdecydowaliśmy o odświeżeniu struktury witryny i wprowadzeniu nowych funkcjonalności – podsumowuje Artur R. Skonieczny.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...