Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Pierwsza edycja targów MARCA Poland

2025-03-04

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się pierwsza edycja targów MARCA Poland – międzynarodowego wydarzenia poświęconego markom własnym. Organizatorem targów są BolognaFiere oraz Grupa MTP.

Targi MARCA Poland stanowią okazję do zaprezentowania polskich produktów na arenie międzynarodowej. Wzorowane na targach Marca by BolognaFiere, które od ponad 20 lat odnoszą sukcesy we Włoszech, wydarzenie w Polsce ma na celu zbliżenie czołowych producentów żywności i produktów niespożywczych z sieciami detalicznymi z całej Europy, umożliwiając nawiązanie trwałych relacji handlowych w sektorze private label.

- Podczas MARCA Poland 2025 spodziewamy się 200 wystawców z Polski i zagranicy, w tym z Włoch, Hiszpanii, Niemiec i innych krajów. Kluczowym elementem wydarzenia będzie program Hosted Buyers, który przyciągnie do Poznania 250 międzynarodowych kupców z największych sieci handlowych, takich jak te z Włoch oraz innych krajów europejskich. Całkowita liczba odwiedzających szacowana jest na 4 tys. profesjonalnych zwiedzających. Targi MARCA Poland to również doskonała platforma edukacyjna. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami i rozwiązaniami w obszarze marek własnych, a także bezpośrednio porozmawiać z kupcami oraz menedżerami kategorii z międzynarodowych sieci handlowych - tłumaczą organizatorzy wydarzenia.

Rosnący rynek marek własnych w Polsce staje się coraz bardziej atrakcyjny – w 2025 roku mają one odpowiadać za 25% wydatków na produkty szybkozbywalne. Targi MARCA Poland pozwolą polskim producentom skutecznie prezentować swoje produkty na międzynarodowej scenie, wspierając ich rozwój oraz poszerzanie asortymentu.


MARCA PolandBolognaFieretargimarki własne

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 2/2025

Nowość!Dostęp online

20.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie