Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Paryż areną in-cosmetics Global 2026

2025-12-09

W dniach 14 - 16 kwietnia 2026 r. w Paryżu odbędą się targi in-cosmetics Global 2026, wiodąca na świecie wystawa składników kosmetycznych i środków do pielęgnacji osobistej.

Według prognoz globalny rynek beauty market będzie rósł średnio o 5% rocznie aż do 2030 roku. W obliczu nowej ery „zdyscyplinowanego wzrostu i wyższych oczekiwań konsumentów” targi w Paryżu mają stać się platformą startową dla kolejnej fali innowacji składników kosmetycznych.

– Branża przeżywa ekscytujący okres wzrostu i transformacji. Potrzeby konsumentów zmieniają się błyskawicznie, dlatego innowacje i nauka kosmetyczna są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. To właśnie tutaj marki i innowatorzy spotykają się, by wspólnie kształtować przyszłość piękna. Z pełnym przekonaniem zapowiadamy, że będzie to nasza najbogatsza i najbardziej kompleksowa edycja w historii - mówi Andy Mather, dyrektor targów in-cosmetics Global 2026.

Na targach pojawi się ponad 1000 wystawców, w tym 90% światowych liderów rynku składników – m.in. BASF, Lucas Meyer by Clariant, Ashland, Cargill i Lubrizol – oraz nowe, dynamicznie rozwijające się firmy, takie jak Core Biogenesis, FairWild Foundation, Oat Cosmetics czy Validated Claim Support. Po raz pierwszy swoje stoiska zaprezentują m.in. Europelab, Palsgaard, Applied StemCell i Pilot Chemical.

Edycja 2026 wprowadzi nowe i poszerzone strefy tematyczne: nutrikosmetyki, beauty & wellness, zrównoważony rozwój, produkcja kontraktowa.

Targi będą odzwierciedlać aktualne trendy: rosnące znaczenie produktów „masstige”, klinicznie potwierdzonych składnikach do pielęgnacji skóry oraz większej selektywności konsumentów, którzy coraz częściej stawiają na stosunek jakości do ceny i wiarygodność deklaracji producentów.


in-cosmeticstargiprzemysł kosmetyczny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie