Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Otwarcie Centrum Badań Kosmetyków GBA Polska

2022-04-12

Firma GBA Polska poinformowała o otwarciu swojego Centrum Badań Kosmetyków.

To niewątpliwie ogromny krok naprzód na polskim oraz ogólnoeuropejskim rynku badań kosmetyków. A to co nas cieszy najbardziej, rozwój dotychczasowych struktur Laboratorium Kosmetycznego GBA Polska. Połączyliśmy w jednym miejscu zespół najwyższej klasy specjalistów oraz najnowocześniejsze zaplecze techniczne, które zdecydowanie są największym atutem Centrum Badań Kosmetyków In Vivo. Dlatego naszym klientom i partnerom oferujemy niewątpliwie szeroki zakres badań produktów kosmetycznych, wyrobów chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych. Centrum Badań Kosmetyków GBA Polska to gwarancja najwyższej jakość prowadzonych badań dermatologicznych, aplikacyjnych czy aparaturowych, to jest oceny długotrwałego stosowania produktu oraz natychmiastowego działania wyrobu). Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że programy badawcze są ustalane w indywidualny sposób w oparciu o potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Prowadzimy badania z udziałem lekarzy różnych specjalności oraz ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry, włosów czy paznokci. GBA Polska to nie tylko specjaliści ds. badań in vivo, ale także rzetelna baza probantów, którzy w bardzo odpowiedzialny sposób podchodzą do ocen testowanych produktów. Jej różnorodność pozwala nam na prowadzenie wielu specjalistycznych programów badawczych i wdrażanie metodyk zgodnych z wytycznymi naszych klientów. Służy temu najnowocześniejsza aparatura do pomiarów skóry, m.in. Courage+Khazaka, jak również kompleksowo wyposażone gabinety kosmetyczne czy fryzjerskie – komentuje Łukasz Stojak, dyrektor ds. Marketingu w GBA Polska.


GBA Polska

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie