Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Oleje, samoopalacze, makijaż francuski: najnowsze trendy kosmetyczne w Google

2021-08-09

Marka Nutridome sprawdziła, jakie hasła związane z urodą Polacy wpisywali ostatnio częściej w wyszukiwarkę Google. Rolowanie twarzy, masowanie ciała, naturalna pielęgnacja włosów – oto niektóre z tematów, o których czytaliśmy chętniej. Jakie inne trendy ujawnia świeżo opublikowany raport?

Jak sugerują wyszukiwania, w pierwszym półroczu 2021 r. do naszych kosmetyczek znacznie częściej zapraszaliśmy oleje i maseczki do twarzy. Bardziej przykładaliśmy się też do ochrony skóry przed promieniowaniem UV – świadczy o tym wzrost popularności kremów z filtrem. Pojawiło się także więcej pytań o golenie i rolowanie twarzy. Jeśli chodzi o pielęgnację ciała, interesowały nas m.in. peelingi i depilacja (zwłaszcza woskiem w domu). Nadal utrzymuje się zeszłoroczny trend związany z masażami na sucho. Zaskoczeniem jest dziewięciokrotny wzrost zainteresowania samoopalaczami w piance. Można powiedzieć, że to must have tego sezonu. Czego szukaliśmy w Google na temat włosów? Dużo bardziej wzrosła popularność fraz związanych z ich pielęgnacją niż stylizacją. Otwieramy się też na nowe trendy w stylizacji paznokci – czarny french czy kolorowe baby boomer. Z kolei najnowszymi trendami w make-upie są makijaż francuski oraz makijaż lat 80 - tłumaczy Magdalena Podgórska, ekspertka Nutridome.

Zamknięcie salonów fryzjerskich i kosmetycznych za sprawą pandemii wymusiło konieczność nauczenia się, jak wykonać niektóre zabiegi w domowym zaciszu. Znalazło to odzwierciedlenie w googlowanych hasłach. Dużo większym zainteresowaniem cieszyły się frazy „jak samemu obciąć włosy” czy „jak farbować włosy w domu”. Chciano się również dowiedzieć, jak powiększyć usta, ściągnąć żel z paznokci i wykonać manicure hybrydowy. Szukano tutoriali związanych z tym, jak samodzielnie zrobić mydło i kule do kąpieli. Zadawano też wiele pytań, związanych z make-upem – zwłaszcza z rozświetlaniem i konturowaniem twarzy oraz stylizacją brwi i rzęs.

Profile influencerów z branży beauty śledzą miliony Polaków. Jak dowiadujemy się z raportu przywołanego przez Nutridome, największą popularnością cieszą się działania Oli Nowak, Marcysi Ryskali i Agnieszki Grzelak. Coraz ważniejszym medium staje się TikTok, gdzie króluje Maria Jeleniewska z 13 milionami obserwujących. Podium w serwisie YouTube należy do kanałów Weroniki Sowy (Wersow), Agnieszki Grzelak oraz Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu (Red Lipstick Monster). 

Polacy znacznie bardziej troszczą się o drogę, jaką przebyły wybierane kosmetyki. Częstotliwość wyszukiwania haseł dotyczących marek testujących na zwierzętach wzrosła w pierwszym półroczu 2021 r. aż kilkadziesiąt razy.

 

 

 

 


Nutridomeprzemysł kosmetyczny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy ceny energii mają wpływ na działalność Twojej firmy?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie