Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

O 17% wzrośnie rynek opakowań e-commerce do 2030 r.

2025-05-23

Stale rośnie rynek opakowań e-commerce. Jest on napędzany przez zapotrzebowanie konsumentów na opakowania wysokiej jakości, przejście w kierunku zrównoważonych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań opakowaniowych, zwiększoną personalizację oraz postęp w technologii wytwarzania opakowań.

Jak tłumaczą przedstawiciele opakowaniowej firmy Mazop, wraz z ewolucją preferencji konsumentów wzrosło zapotrzebowanie na atrakcyjne wizualnie i wysokiej jakości opakowania. W środowiskach handlu detalicznego opakowania odgrywają bowiem kluczową rolę we wpływaniu na zachowania konsumentów.

W 2024 roku wartość rynku opakowań wyniosła ponad 91 mld dolarów. Według analityków firmy Grand View Research, do 2030 roku wartość tego rynku wzrośnie do 236 mld dolarów.

- Spodziewany wzrost można przypisać zapotrzebowaniu na rozwiązania opakowaniowe, które promują zrównoważony rozwój, popytowi na opakowania ochronne, rosnącemu wzrostowi handlu elektronicznego, zgodności z przepisami i obawom o bezpieczeństwo żywności oraz rosnącej urbanizacji. Główne trendy obejmują pojawiające się innowacje w zakresie opakowań, technologie inteligentnych opakowań, technologie druku cyfrowego, postęp technologiczny, rosnący nacisk na przyjazność dla środowiska oraz innowacje w projektowaniu opakowań. Marki dążą do poprawy doświadczeń klientów podczas rozpakowywania produktów, które stały się istotnym aspektem handlu elektronicznego, szczególnie w przypadku produktów premium i sektorów, takich jak kosmetyki, elektronika i moda. Firmy inwestują w opakowania, które zapewniają niezapomniane pierwsze wrażenie dzięki estetycznym i funkcjonalnym elementom, takim jak łatwo otwierające się projekty, bezpieczne zamknięcia i estetyczne nadruki - komentują przedstawiciele Mazop.


przemysł opakowaniowye-commerceMazop

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie