Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Mocna pozycja Grupy INCO na rynku chemii gospodarczej

2023-09-01

Grupa INCO sukcesywnie umacnia swoją pozycję na rynku chemii gospodarczej, oferując płyny do mycia naczyń, środki do zmywarek, kapsułki do prania i zmywania, uniwersalne środki czyszczące, mleczka czyszczące, preparaty do sanitariatów, podłóg i obuwia oraz środki do szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków. Sprzedaż tych produktów prowadzona jest pod markami handlowymi Ludwik, Ludwik Ekologiczny, Lucek, Flesz, Buwi, Biofos, Biostar Cleaning Products.

W większości wymienionych kategorii Grupa INCO osiąga znaczne udziały rynkowe, jednocześnie konkurując z silnymi globalnymi graczami. Gdy chodzi o płyny do mycia naczyń, to marka Ludwik jest marką numer dwa w Polsce z wartościowym średniorocznym udziałem w rynku na poziomie 25%, notując wzrost udziałów wartościowych o 0,2 pkt proc. oraz wzrost wartości zakupów konsumenckich rok do roku o 7%. Główni konkurenci to marka Fairy (Procter & Gamble - lider rynku) oraz marka Pur (Henkel).

Jeśli chodzi o środki do mycia naczyń w zmywarkach, to Ludwik jest marką numer cztery z wartościowym średniorocznym udziałem w segmencie tabletek do zmywarek na poziomie 7,1%, notując wzrost udziałów w ciągu roku o 0,8 pkt proc. oraz wartości zakupów konsumenckich o 6% rok do roku, konkurując markami Finish (Reckitt Benckiser, lider rynku) oraz Fairy (Procter & Gamble), Somat (Henkel) i Sunlight (Unilever).

W odniesieniu do płynów do czyszczenia podłóg marka Ludwik jest czwartą najczęściej używaną, konkurując z markami Ajax (Colgate Palmolive), Sidolux (Lakma) oraz Pronto (SC Johnson).

W segmencie płynów do szyb marka Ludwik jest piątą najczęściej używaną, konkurując z markami Clin (Henkel), Ajax (Colgate Palmolive), Mr Muscle (SC Johnson) i Window Plus (Gold Drop).

W 2022 r. Grupa INCO poszerzyła asortyment produktów z obszaru EKO sprzedawanych pod marką Ludwik Ekologiczny o płyn do mycia smoczków i butelek. Oprócz tego, pod linią tą znajdują się tabletki do zmywarek, płyn do naczyń, płyn uniwersalny do mycia podłóg oraz pianki do czyszczenia łazienki, kuchni i kabin prysznicowych. Linia Ludwik Ekologiczny spełnia wysokie wymagania środowiskowe i użytkowe, a wszystkie produkty pod nią sprzedawane mają certyfikat EU Ecolabel.

Gama oferowanych produktów spółki z obszaru Bio i EKO zawiera także innowacyjną markę Biostar Cleaning Products. Pod tą marką oferowane są produkty, które łączą naturalne składniki czyszczące oraz naturalne ekstrakty roślinne i Naturalny Czynnik Bioaktywny z zawartością specjalnie wyselekcjonowanych szczepów pożytecznych bakterii probiotycznych. Ich zawartość zapewnia biologiczną czystość powierzchni i przedmiotów jeszcze po procesie czyszczenia. To innowacyjne rozwiązanie zostało zgłoszone do Urzędu Patentowego RP.



chemia gospodarczaLudwikGrupa INCOpłyn do naczyń

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Średnia ocen 1/5 na podstawie 1 głosów.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 2/2025

Nowość!Dostęp online

20.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie