Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

MAZOP Group czeka na debiut na NewConnect

2025-04-09

MAZOP Group, polski producent opakowań dla e-commerce, przemysłu i branży motoryzacyjnej,  jest o krok od debiutu na rynku NewConnect, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jednocześnie spółka koncentruje się na dynamicznym rozwoju struktur sprzedażowych na 24 rynkach zagranicznych, gdzie już dzisiaj dostarczane są jej produkty. W ubiegłym roku MAZOP utworzył własny dział handlowy w Niemczech.

Spółka podkreśla, że decyzja o rezygnacji ze współpracy z zewnętrznymi pośrednikami na rzecz własnego działu handlowego jest elementem długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie marżowości oraz wzmocnienie kontroli nad procesem sprzedaży i obsługą klientów zagranicznych.

– Zdecydowaliśmy się na zmianę modelu współpracy w Niemczech, rezygnując z zewnętrznych pośredników i zatrudniając własnych handlowców. To nieoczywisty krok, który wiązał się z czasowym ograniczeniem zamówień, jednak z perspektywy długofalowej pozwoli nam przejąć pełną kontrolę nad sprzedażą. Już teraz widzimy, że nasza strategia przynosi zamierzone efekty. Już w 2025 roku planujemy nie tylko nadrobić lukę sprzedażową, ale też osiągnąć lepsze wyniki dzięki bezpośrednim kontraktom i wyższej marży – komentuje Krzysztof Rusin, prezes zarządu MAZOP Group.

W 2024 roku MAZOP Group wypracował przychody na poziomie prawie 40 mln zł, ale poniósł stratę w kwocie 200 mln zł. Debiut na rynku NewConnect ma na celu zwiększenie transparentności, wzmocnienie wiarygodności wobec partnerów oraz obecnych inwestorów spółki.

– Debiut na NewConnect traktujemy jako naturalny etap w rozwoju spółki. Przez ostatnie lata udowodniliśmy, że potrafimy skutecznie realizować strategię wzrostu, inwestować w innowacje i budować silną markę na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Wierzymy w polski rynek kapitałowy, dlatego chcemy dzielić się naszym rozwojem z inwestorami – mówi Krzysztof Rusin.

Producent opakowań, w ramach swojej Grupy, z sukcesem rozwija również spółkę Sheep Me, która świadczy usługi fulfillmentowe dla e-commerce. W 2024 r. Sheep Me zwiększyło swoje przychody o 60% do 1,7 mln zł. W planach MAZOP Group jest dalszy rozwój tego biznesu.

MAZOP Group SA. dzięki własnemu działowi projektowemu oraz R&D, nieustannie rozwija portfolio produktowe. Spółka wdrożyła m.in. kontenery paletowe łączące tekturę, drewno i wypełnienia z pianek oraz plastra miodu. Kolejnymi innowacyjnymi produktami w ofercie są Fixboxy z folią poliuretanową do zabezpieczania komponentów elektronicznych oraz Safeboxy – opakowania chroniące przed kradzieżą w trakcie transportu. Dużą popularnością cieszą się nowe Rollbox Pro, czyli wzmocniona i ulepszona wersja klasycznej owijki do książek Rollbox. Spółka rozwija też wypełnienia z papierowego plastra miodu jako ekologiczną alternatywę dla pianek - produkt ten znany obecnie głównie w branży meblarskiej zdobywa coraz większą popularność również w przemyśle i automotive.


MAZOPprzemysł opakowaniowy

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 3/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie