2024-11-14
W Kielcach odbyły się Targi Marek Własnych. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 90 wystawców z 14 krajów, a także kupcy z Polski i zagranicy.
- Wielką zaletą tych targów jest różnorodność oferty z wielu krajów. Miałam dostęp do firm nie tylko z Polski, ale i z Hiszpanii, Czech, Węgier, czy Chin. W ich ofertach są produkty, które mają dużą szansę na wprowadzenie do naszej sieci pod marką własną – przyznała Lea Saliby, general menager katarskiej sieci Luxury Beauty.
– Po targach mamy inspiracje do tworzenia nowych marek własnych. Znaleźliśmy bardzo unikatowe produkty, więc może się okazać, że będziemy pierwsi na rynku z ich prowadzeniem pod marką własną - dodała Dorota Skrzypczyk z sieci Dino.
Na stoiskach kupcy znaleźli m.in. żywność dla sportowców; produkty ekologiczne, naturalnie produkowane; wódki regionalne, czarną lemoniadę, piwa kraftowe. Firma W.Lewandowski zaprezentowała kompostowalne opakowanie na papier higieniczny, za które otrzymała nagrodę Future Private Label Award.
– Targi Marek Własnych to mocno specyficzne wydarzenie, inne od teoretycznie konkurencyjnych. Wyróżnia je merytoryka rozmów handlowych. Co więcej, tu spotykamy przedstawicieli branży, także naszą konkurencję, bierzemy udział w Forum Marek Własnych, dzięki czemu zdobywamy cenną wiedzę do analizy sytuacji na rynku - komentuje Artur Krzeszowiak z Departamentu Marketingu Grupy Kapitałowej Krajowej Grupy Spożywczej.
Ujawnione podczas targów trendy w branży marek własnych wskazują, że coraz więcej spośród tego typu produktów będzie wyrobami premium, a kluczem stanie się odpowiedni balans między markami własnymi a brandami producentów.
- Przegrają ci, którzy nie myślą o tym, że warto mądrze budować swoją markę. Przegrają ci, którzy będą myśleli, że tylko niska cena ma znaczenie. Wygrają ci, którzy będą zachowywali balans między brandem producenckim a marką produkowaną dla sieci handlowych. Wygrają te sieci, które zrozumieją, że dzięki zarabianym na swoim brandzie pieniądzom, producenci mogą inwestować w swoje parki maszynowe, w nowe kategorie i budowanie świadomości konsumenckiej dla poszczególnych kategorii - podsumowuje Marek Bąk, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Grupy Dawtona.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2025
20.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego
639.60 zł
Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego
639.60 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...
Targi Labs Expo spełniły oczekiwania
W dniach 19-20 marca 2025 odbyła się 3. edycja Targów Wyposażenia i Technologii Laboratoryjnych LABS...
Kosmetyczne targi w Bolonii przyciągnęły tysiące gości
Targi Cosmoprof w Bolonii to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kosmetycznej na świecie, przyciągające...
World of Build Expo zgromadziły branżę budowlaną
Targi World of BUILD Expo zgromadziły w Nadarzynie czołowych ekspertów i innowatorów w branży...