Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Lanxess: Vulcuren jako alternatywa dla przyśpieszacza DPG

2010-09-09

Vulcuren jest nie tylko sieciującym i zapobiegającym dewulkanizacji środkiem wykorzystywanym do produkcji energooszczędnych „zielonych opon”. Według ekspertów z jednostki biznesowej Rubber Chemicals firmy Lanxess, stanowi również doskonałą alternatywę dla przyśpieszacza DPG, który jest szeroko stosowany w przemyśle oponiarskim do produkcji opon zmniejszających zużycie paliwa, ale nie może być stosowany w połączeniu z niektórymi silanami, takimi jak Si 363.

- Właściciele samochodów na całym świecie są coraz bardziej świadomi roli, jaką odgrywają opony w redukcji zużycia paliwa – wyjaśnia dr Thomas Brackemeyer, dyrektor ds. Zarządzania Produktami Specjalistycznymi w jednostce biznesowej Rubber Chemicals firmy Lanxess. – Na obecnie opracowywane technologie produkcji opon wpływa między innymi nowy system ich znakowania, który w najbliższym czasie ma zostać wprowadzony w Europie. Na dzień dzisiejszy oczekuje się, że jedynie zielone opony wyprodukowane z zastosowaniem technologii mieszanek silikonowych będą w stanie uzyskać pozytywne wyniki w procedurze klasyfikacyjnej. Innowacje stanowią bardzo ważny czynnik rozwoju w tej dziedzinie – dodaje.
Hybrydowy środek sieciujący Vulcuren nie tylko zapewnia optymalizację procesu wulkanizacji, ale także przeciwdziała dewulkanizacji, poprawiając właściwości opon. - W oponach dodatek ten zapewnia między innymi skuteczną ochronę przed powolnym twardnieniem kauczuków butadienowo-sterynowych, które na dłuższą metę może mieć negatywny wpływ na przyczepność na mokrych powierzchniach – mówi Thomas Brackemeyer. - Zakładamy, że w miarę postępu prac rozwojowych Vulcuren zastąpi DPG w roli przyśpieszacza wspomagającego – wyjaśnia Thomas Brackemeyer.


przemysł gumowyLanxessVulcuren

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie