Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Internet ważnym kanałem sprzedaży kosmetyków

2019-05-07  / Autor: Anna Jarosik

Wartość globalnego rynku produktów kosmetycznych, do pielęgnacji ciała i higieny osobistej w jakości farmaceutycznej sprzedawanych przez internet szacuje się na 7,69 mld dolarów. Dynamika wzrostu sięga 12,4% w skali roku.

Obecnie wzrost rynku napędzany jest przez rosnący zasięg przynoszony przez internet, przy równoczesnym wzroście zapotrzebowania na produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne.  Analizując rynek w aspekcie historycznym można zauważyć, jak internet i telefonia komórkowa zrewolucjonizowały sposób, w jaki ludzie kupują i sprzedają produkty. Apteki internetowe (np. e-Pharmacy) stały się platformami oferującymi produkty apteczne i pielęgnacyjne konsumentom bezpośrednio z dostawą do domów.

Ameryka Północna jest kontynentem, który dominuje pod względem sprzedaży kosmetyków i produktów higieny osobistej przez internet. Jednocześnie rynek kosmetyków i produktów higieny osobistej w jakości farmaceutycznej sprzedawanych przez internet jest zarówno w Ameryce Północnej, jak i Europie rynkiem dojrzałym ze względu na wysoki wskaźnik penetracji internetu i stosunkowo szybką implementację innowacyjnych rozwiązań w sprzedaży internetowej.

Jeśli chodzi natomiast o czynniki działające ograniczająco na rynek, to w grę wchodzą głównie bariery nakładane przez różne agencje rządowe regulujące rejestrację aptek internetowych oraz sklepów działających jak apteki. W różnych regionach świata prace koncentrują się na formułowaniu, a następnie wdrażaniu polityki, której celem jest regulacja „kompetencji” aptek internetowych.


przemysł kosmetyczny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie