Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Henkel chwali się tzw. zielonymi opakowaniami

2020-04-29

Henkel wchodzi na polski rynek z tzw. zielonymi opakowaniami swoich produktów. Ma to być potwierdzeniem intensyfikacji działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego.

Firma poinformowała, że jej linia środków do utrzymania czystości w domu Pro Nature sprzedawana jest w opakowaniach wytwarzanych z tworzyw pochodzących z recyklingu. W skład linii Pro Nature wchodzi na przykład płyn do mycia toalet Bref, którego opakowanie jest wykonane w 50% z przetworzonego tworzywa, a jego formuła zawiera co najmniej 90% naturalnych składników. Butelki płynu do mycia szyb Clin oraz sprayu do łazienek Bref, które to produkty także oferowane są w linii Pro Nature, są w 100% wytwarzane z tworzywa pochodzącego z recyclingu, w tym aż 25% to tzw. Social Plastic, czyli tworzywa pozyskanego ze społecznej zbiórki i akcji oczyszczania plaż i oceanów.

- Oferowanie produktów bardziej przyjaznych środowisku to jedna z naszych kluczowych strategii biznesowych i w naszym przekonaniu źródło konkurencyjnej przewagi Henkla. Te nasze działania wychodzą też naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, również w Polsce. Chcemy, aby nasze produkty były nie tylko skuteczne i wysokiej jakości, ale aby pozwalały także naszym konsumentom żyć w zgodzie z ich własnymi wartościami, czyli ograniczaniem wpływu działań człowieka na środowisko – powiedział Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu w dziale Laundry&Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.


przemysł opakowaniowyHenkel

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 2/2025

Nowość!Dostęp online

20.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie