2022-07-13
Z początkiem lipca br. na rynku termoizolacyjnych płyt styropianowych w Polsce formalnie pojawił się nowy gracz. Grupa STB włączyła do swojego portfolio markę Styropol.
- Dla osób związanych z branżą materiałów termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewnością brzmi znajomo. Od 1991 roku był to bowiem jeden z największych producentów styropianu w Polsce. Z tą marką łączy nas z wspólna historia. Dla naszej firmy ma ona dużą wartość i chcieliśmy mieć ją w portfolio naszej grupy. Mamy nadzieję, że ten nowy rozdział w historii Styropolu będzie pełen sukcesów – komentuje Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, która jest częścią Grupy STB.
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol jest obecnie 10 rodzajów płyt styropianowych, zarówno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dachów, podłóg, parkingów. Gwarancją ich jakości jest zastosowanie nowoczesnych maszyn i własne laboratorium badawcze, znajdujące się na terenie zakładu w Cięciwie (woj. mazowieckie),. Nieustannie prowadzone są także prace nad wdrożeniem nowych produktów.
- Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland” o jakości na wysokim poziomie. Wszystkie wyroby badamy zarówno pod kątem parametrów termicznych, jak i wytrzymałościowych. Dzięki szczegółowej kontroli doskonalimy naszą produkcję i możemy dać klientom gwarancję trwałości i bezpieczeństwa ich stosowania. Ściśle stosujemy się do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbając o najdrobniejsze szczegóły – tłumaczy Marcin Jaczewski, kierownik produktu.
Jednym z najważniejszych celów Styropolu jest dbałość o zrównoważoną produkcję i stan środowiska naturalnego. Cały proces wytwarzania płyt termoizolacyjnych, a w zakładzie w Cięciwie jest bowiem niskoodpadowy – odbywa się w obiegu zamkniętym.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...