2021-07-15
Grupa Selena podkreśla wagę rynku włoskiego dla rozwoju całej firmy.
Grupa Selena jest obecna we Włoszech od 18 lat, kiedy w 2003 roku założyła spółkę Selena Italia. Sprzedaje ona wiele produktów Grupy pod marką Tytan Professonal, m.in. piany poliuretanowe, kleje, produkty hydroizolacyjne oraz uszczelniacze. Dynamiczny rozwój, który wzmocnił pozycję Seleny na rynku włoskim, ale też w Europie Zachodniej, nastąpił w 2017 roku, kiedy przejęła Uniflex, czołowego producenta uszczelniaczy. Uniflex jest jednym z największych producentów akrylu w tej części Europy. Większość naszej sprzedaży we Włoszech stanowi sprzedaż produkowanych przez niego uszczelniaczy.
- Włochy są bardzo ważnym rynkiem dla Grupy Selena. Od lat prowadzimy tu nie tylko działalność handlową, ale również produkcyjną i badawczo-rozwojową. Mamy tutaj dwie spółki Selena Italia oraz Uniflex. Chcemy się rozwijać, również poprzez kolejne akwizycje. Duże polskie firmy są w stanie prowadzić efektywną ekspansję międzynarodową, która będzie skutecznie łączyć zwiększanie udziałów rynkowych w poszczególnych krajach oraz przejęcia pozwalające na skokowy rozwój działalności. Praktyką dojrzałych gospodarek zachodnich jest wspieranie rodzimych firm w ekspansji międzynarodowej. Selena z zadowoleniem obserwuje wzrost takiego wsparcia ze strony kolejnych rządów w Polsce na przestrzeni ostatnich 15 lat – komentuje Robert Kalarus, prezes włoskiej spółki Uniflex, wchodzącej w skład Grupy Selena.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 4/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...
Ciekawe targi PCI Days
W dniach 19-20 czerwca 2024 r. w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli przemysłu kosmetycznego,...
Międzynarodowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness 2024 potwierdziły wiodącą pozycję na rynku
Tegoroczne targi CosmeticBusiness dla przemysłu kosmetycznego zgromadziły w Monachium 418 właścicieli...