Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Firmy kosmetyczne gotowe do udziału w targach Cosmoprof

2015-03-11

Ponad 100 firm z Polski weźmie udział w największych na świecie targach kosmetycznych Cosmoprof. 20-23 marca 2015 r. odbędą się one we włoskiej Bolonii.

Polski Pawilon Narodowy jest największym z dotychczasowych stoisk rodzimych wystawców przygotowywanych z myślą o Cosmoprof. Jest jednak również ostatnim, organizowanym w ramach kończącego się właśnie rządowego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na świecie.

Branżowy Program Promocji, realizowany przez SPC House of Media na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, był pierwszym programem zagranicznej promocji polskiej branży kosmetycznej. Rodzimi przedsiębiorcy, wspierani finansowo funduszami unijnymi oraz organizacyjnie przez wykonawcę poszczególnych branżowych programów, mieli szansę skupić się na wdrażaniu nowych strategii eksportowych i rozwijaniu sprzedaży. W branży kosmetycznej Program ten przyniósł efekty. Nasz kraj jest dziś szóstym największym eksporterem kosmetyków w Europie. Rosnące znaczenie rodzimych marek można będzie zaobserwować na zbliżających się targach w Bolonii.

Targi Cosmoprof to najważniejsza w tym roku impreza branży kosmetycznej. W 2014 r. uczestniczyło w nich 2450 wystawców z 69 krajów, a liczba zwiedzających z całego świata przekroczyła 200 tys. W tym roku ma być podobnie. Wśród polskich wystawców w Bolonii pojawią się największe i najbardziej rozpoznawalne firmy, m.in. Beliso, Bell, Bielenda, Dr Irena Eris, Dax, Delia, Eveline, Farmona, Floslek, Joanna, Miraculum, Oceanic, Świt, Verona, Ziaja.

- Nasza firma od wielu lat jest czynnym orędownikiem promocji polskiej branży kosmetycznej. Staramy się podkreślać polskie pochodzenie na każdym międzynarodowym forum branżowym. Z dumą prezentujemy Polskę jako kraj pochodzenia na opakowaniach większości naszych kosmetyków – wyjaśnia Wiktoria Brzozowska, dyrektor marketingu i rynków międzynarodowych w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.

Na targi w Bolonii producenci przygotowali premiery swych produktów.

- Zaprezentujemy kilka nowości, m.in. linię do pielęgnacji twarzy, innowacyjny preparat wydłużający rzęsy czy linię do pielęgnacji ciała modelującą sylwetkę – mówi Beata Jastrzębska, dyrektor ds. rozwoju eksportu w Laboratorium Kosmetycznym Floslek.

Nowe propozycje przygotowała także skierowana do profesjonalistów marka Chantarelle, oferująca ponad 350 kosmetyków oraz specjalistyczne urządzenia laserowe.

- Nowością przygotowaną na targi jest zimny laser diodowy z dodatkową funkcją liftingu skóry termicznym wirującym polem magnetycznym, zaś do lasera R/IR/UV przygotowane są nowe koncentraty fotoczułe z unikalną formułą bio-chromoforów. Każdy z 19 koncentratów fotoczułych, dzięki własnym spektrofotometrycznym metodom badawczym, jest dostosowany do dokładnej długości fali światła laserowego i dzięki temu daje maksymalne efekty zabiegów – wyjaśnia Jarosław Alot, prezes firmy Prof. Cosmetica.

Również spółka Bowil Biotech przygotowała propozycję skierowaną do profesjonalistów i ekspertów w zakresie medycyny estetycznej.

- Zaprezentujemy medyczne maski. Wykonane są one ze sterylnej polskiej bionanocelulozy, którą cechuje zdolność do stopniowego oddawania wilgoci i długotrwałego nawilżania skóry oraz działanie kojące, łagodzące i regenerujące. Maski – w postaci płatów na twarz i pod oczy – dzięki unikalnym właściwościom chłodzącym skutecznie łagodzą objawy oparzeń, przyspieszają procesy odbudowy skóry i natychmiastowo łagodzą ból. Z kolei płaty bionanocelulozowe doskonale sprawdzą się też jako kompres łagodzący po zabiegach na dekolt czy szyję – mówi Kamil Palowski, menedżer w Bowil Biotech.


przemysł kosmetycznytargiBowil BiotechDr Irena ErisLaboratorium Kosmetycznym FloslekProf. Cosmetica

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy ceny energii mają wpływ na działalność Twojej firmy?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie