Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Firmy chemiczne muszą usprawniać procesy obsługi klientów

2015-07-28

Reprezentujący koncern IBM Business Services, Rune Mejer Rasmussen wskazał w trakcie czerwcowego Kongresu Polska Chemia najważniejsze aspekty przyszłych strategii spółek chemicznych w kontekście obsługi klientów.

W ocenie Rasmussena, pełniącego funkcję Executive Partner & Chemicals Industry Leader Europe w IBM Business Services, globalne firmy chemiczne muszą w ciągu najbliższych kilku lat zdecydowanie postawić na bliskość relacji w zakresie obsługi konsumentów. Z myślą o tym powinny wykorzystywać rozwiązania biznesowe oparte na mechanizmach społecznościowych, celem bardziej wydajnej sprzedaży i marketingu oraz oferować swo¬im klientom tzw. spersonalizowane doświadczenia zakupowe wraz z wieloma kanałami w zakresie handlu elektronicznego. Jednocześnie powinny odchodzić od strategii opar¬tej jedynie na osiąganiu zysku brutto w stronę optymalizacji kosztów obsługi klienta oraz wdrażać rozwiązania cenowe na rzecz efektywniejszego zarządzania cenami i marżami.

- Innym kierunkiem ich działań powinno być optymalizowanie łańcucha dostaw, a także stawianie na takie modele rozwoju biznesowego, które uwzględniają precyzyjne rozmieszczanie po¬siadanych przez siebie aktywów. Może to zapewnić zwiększoną rentowność oraz mniejszy wpływ na środowisko naturalne. Przykładem takiego działania są obiekty produkujące nawo¬zy powstające przy uwzględnieniu czynników geograficznych oraz pogodowych – przekonuje Rune Mejer Rasmussena, Executive Partner & Chemicals Industry Leader Europe w IBM Business Services.


przemysł chemicznyIBM Business Services

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie