2020-06-24
Według badań przeprowadzonych przez międzynarodową agencję badawczą YouGov, jedynie 40% Polaków uważa, że najgorsza faza koronawirusa już za nami. Za nami także kolejny etap odmrażania gospodarki. W jaki sposób zatem zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom, pacjentom, czy użytkownikom obiektu? Rozwiązaniem mogą być etykiety ostrzegawcze, które przypominać będą o zachowaniu odpowiednich wytycznych.
W momencie, w którym coraz więcej sklepów i placówek otworzyło swoje podwoje, ich obowiązkiem stało się zapewnienie utrzymania wymaganych odległości między osobami przebywającymi w środku. Właściciele, czy osoby zarządzające powinny także stworzyć warunki sprzyjające utrzymaniu higieny i bezpieczeństwa. W miejscach publicznych nie jest to łatwe. Z pewnością można się wesprzeć właściwymi komunikatami. Warto to zatem zrobić w formie komunikatu graficznego. Stąd dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie w najbardziej newralgicznych miejscach graficznych oznaczeń. Na przykład w formie etykiet ostrzegawczych i informacyjnych.
Wśród rodzajów etykiet znaleźć można:
Etykiety ostrzegawcze na podłogę
Zachowują odpowiednią przyczepność do podłóg z materiałów typu: kafelki, panele, beton szlifowany, powierzchnie lakierowane.
Etykiety samoprzylepne z nadrukiem informacyjne
Zachowują odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni wykonanych z takich materiałów jak: szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz niektórych tworzyw sztucznych.
Etykiety nakazu i zakazu
Zachowują odpowiednią przyczepność do płaskich powierzchni wykonanych z takich materiałów jak: szkło, glazura, lakierowane drewno i metale, aluminium oraz niektórych tworzyw sztucznych, a także powierzchni tapicerowanych i sztucznej skóry.
- Istotnym elementem, na który wielu właścicieli lub zarządców obiektów często zwraca uwagę jest bezproblemowe usunięcie etykiety po okresie użytkowania. Warto także wybrać etykiety, które są odporne na ścieranie oraz działanie środków czyszczących, detergentów i płynu do dezynfekcji. Dzięki temu dłużej zachowają swoją właściwość - mówi Aleksander Wolny, kierownik Działu Rozwoju Produktu z firmy Etisoft, która produkuje etykiety ostrzegawcze.
Etykiety ostrzegawcze warto wyeksponować zarówno w przypadku stanowisk pracy, jak i całych obiektów np.:
- na podłodze w sklepie (naklejki ostrzegawcze przypominające o zachowaniu dystansu),
- na szybie sklepu (informujące o konieczności zakładania maseczek),
- na siedzeniu w kinie (oznaczając dostępne miejsca).
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...