2010-11-11
Wyniki za III kwartał wskazują, że spółka ERG SA umacnia swoją pozycję na rynku producentów wyrobów foliowych. W porównaniu z III kwartałem 2009 roku, Grupa Kapitałowa ERG SA odnotowała ponad 39% wzrost przychodów ze sprzedaży produktów. Rosły zamówienia z każdego segmentu odbiorców, zarówno z branży budowlanej czy sanitarno – kosmetycznej, jak i spożywczej. Wzrost obejmuje wyroby z folii, jak i wydziału wtrysków.
- W ostatnich miesiącach sprzedaż rozwija się dobrze, rozszerzamy ofertę i pozyskujemy nowych odbiorców. Co prawda ceny podstawowych surowców wykorzystywanych do naszej produkcji nadal utrzymują się na wysokim poziomie, co powoduje że trudno o dobre marże, ale staramy się to w części przynajmniej rekompensować osiąganym efektem skali – mówi Maciej Błasiak, prezes zarządu spółki.
Wyniki sprzedaży ERG SA tylko z III kwartału 2010 roku w porównaniu do tego samego okresu 2009 roku wykazują bardzo pozytywną tendencję - wartościowy wzrost sprzedaży wyrobów foliowych wyniósł ponad 40,9 % a ilościowy 23,4 %. Narastająco po III kwartałach 2010 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku można również zaobserwować ilościowy (+10,3 %) i wartościowy (+13,7%) wzrost sprzedaży wyrobów foliowych. Z kolei po III kwartałach 2010 roku w porównaniu do III kwartałów 2009, wartość i ilość wyrobów wtryskowych produkowanych przez spółkę, takich jak obudowy do akumulatorów zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 6,8%.
Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy spółka poinformowała o realizowanej sprzedaży przekraczającej 10 % kapitałów własnych z trzema znaczącymi klientami. Został także zawarty istotny kontrakt z firmą Castorama Polska. – To dobre kontrakty z klientami z „najwyższej półki”, pracujemy nad kolejnymi. – wyjaśnia Błasiak. – Kilkanaście miesięcy temu postawiliśmy na wyszukiwanie takich obszarów i produktów, które pozwolą nam na zwiększanie obrotów, maksymalne wykorzystanie naszych mocy produkcyjnych i posiadanego zaplecza, a w konsekwencji pozwolą na zwiększenie zysku i finansowanie dalszego rozwoju – kończy.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...