2023-12-06
Endress+Hauser, działający w branży aparatury kontrolno-pomiarowej dla przemysłu, ogłasza kolejny etap rozwoju na polskim rynku. Szwajcarska marka wprowadza model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Projekt "Channel Partners" stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw. Jest to pierwszy taki projekt firmy w Europie.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Firma jest światowym liderem w technologii pomiaru przepływu i chce poszerzać grono klientów w Polsce. W tym celu będzie realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów.
- Jest to milowy krok, dzięki któremu możemy zaoferować szerszej grupie klientów nie tylko swoje innowacyjne produkty, ale też większy dostęp do wiedzy i szkoleń. Obecnie klienci mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser przez bezpośrednie kanały sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser. Od początku 2024 roku zamówienia będzie można również realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade, Elektryk oraz Pneumatyka-Automatyka. Wybór partnerów do programu nie jest przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat. Doskonale znają swoich klientów, którym oferują odpowiednie wsparcie, zaplecze techniczne i powierzchnię magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki. Współpraca z regionalnymi dystrybutorami wiąże się ze zwiększeniem obecności Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku. Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach. Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stanie się bardziej elastyczna - tłumaczy Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska.
Rozszerzenie sprzedaży o nowy kanał w postaci regionalnych dystrybutorów wiąże się również z korzyściami dla nich samych. Poszerzą bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy niedostępne u konkurentów. Ważnym elementem współpracy jest odpowiednie przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli zapewnić kompleksowe wsparcie klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i usług na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser.
– Nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami, oferujemy im także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Jest to duża wartość dla dystrybutorów, bo dzięki temu mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
– Celem naszych działań jest poprawa efektywności energetycznej małych i dużych przedsiębiorstw poprzez oferowanie im najnowszych rozwiązań technologicznych. Rozpoczęcie współpracy z firmą Endress+Hauser Polska znakomicie wpisuje się w misję naszej firmy, by wciąż poszerzać zakres kompleksowej obsługi klientów. Wierzymy, że ta strategia jest sposobem na utrzymanie długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz wspólny rozwój. Chcemy się uczyć od najlepszych i oferować naszym partnerom najnowocześniejsze rozwiązania – komentuje Paulina Pilarczyk, prezes spółki Elektryk.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
PCI Days – trzy dni współpracy, inspirujących spotkań i wyznaczania nowych standardów w branży
VI edycja Targów Pharma & Cosmetic Industry Trade Fair odbyła się w dniach 11-13 czerwca 2025...
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...