2021-03-09 / Autor: Patrycja Bylak, Rbeco Sp. z o.o.
W obecnych czasach konsumenci czują się znacznie bezpieczniej, kupując produkt online, do którego mają pewność, że nie był wcześniej zbyt często dotykany przez innych oraz zyskując przy tym poczucie komfortu w postaci dostarczenia zakupów do domu. Nie muszą narażać siebie i swojej rodziny na kontakty z postronnymi osobami.
Większość sklepów internetowych dała możliwość zrobienia zakupów online oraz opcję zwrotu tą samą drogą bądź stacjonarnie, bez dodatkowych kosztów. To skłoniło wielu sceptyków wirtualnych zakupów do spróbowania bezpieczniejszej formy zakupów.
Konsumenci kontra sprzedawcy
Coraz bardziej świadome społeczeństwo oczekuje, aby sprzedawca zaspokoił ich oczekiwania nie tylko co do jakości oferowanego produktu, ale także w kwestii idealnego opakowania. Trzeba pamiętać, że w dzisiejszych czasach udany unboxing dla klienta stanowi bardzo ważną część procesu zakupowego. Jego ekologiczna odsłona to tak naprawdę „must be” każdej przesyłki. Jak pokazują badania
przeprowadzone przez DS Smith, klienci są w stanie zapłacić więcej za produkt, który jest zapakowany w ekologiczne opakowanie, niż ten sam oferowany w opakowaniu mało przyjaznym dla środowiska. 62% europejskich konsumentów twierdzi, iż wydaliby więcej na wersję produktu w eko opakowaniu.
CAŁY ARTYKUŁ DOSTĘPNY JEST W NR 4/2020 KWARTALNIKA "CHEMIA I BIZNES. RYNEK KOSMETYCZNY I CHEMII GOSPODARCZEJ". ZAPRASZAMY
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...