2016-02-19
Jak przekonuje Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique, dobra koniunktura i optymistyczne prognozy doprowadziły w Polsce do wzrostu liczby firm, które produkują i sprzedają kosmetyki naturalne. Jednocześnie przyznaje, że jego firma chce wykorzystać tę koniunkturę do powiększania swojej sieci franczyzowej.
Jak przekonuje Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique, dobra koniunktura i optymistyczne prognozy doprowadziły w Polsce do wzrostu liczby firm, które produkują i sprzedają kosmetyki naturalne. Jednocześnie przyznaje, że jego firma chce wykorzystać tę koniunkturę do powiększania swojej sieci franczyzowej.
Wartość rynku kosmetyków naturalnych przekroczyła w naszym kraju kwotę 3,4 mld euro, co plasuje nas w czołówce najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie.
- Analizy wskazują, że to właśnie rynek produktów eko będzie w najbliższym czasie dobrym pomysłem na biznes. Świadomych konsumentów jest coraz więcej, a ci z kolei odpowiedzialnie wybierają produkty. Organique podąża za tym trendem i daje możliwość innym prowadzić wspólnie z nami swój biznes oparty na wartościach slow life. Aktualnie mamy sieć franczyzową składającą się z 50 sklepów w Polsce, a dodatkowo działamy jeszcze zagranicą. Prowadzenie interesu pod szyldem znanej marki, która istnieje już od pewnego czasu na rynku i zajmuje na nim wysoką pozycję, jest bezpieczniejsze niż budowanie wizerunku od podstaw. Koncept biznesowy franczyzodawcy został przetestowany i przynosi innym zyski, dlatego warto zwrócić uwagę na firmy, których sieć franczyzowa jest już rozwinięta. Plusów takiej współpracy jest sporo, m.in. doświadczenie, wiedza, sprawdzone metody działania. Właściciel sieci będzie pełnił rolę doradcy, przejmie na siebie kwestie marketingu oraz promocję marki na szeroką skalę. Ważne są również kwestie kapitału oraz wszystkich elementów, które firma daje na starcie – mówi Bernard Błędowski, manager sieci franczyzowej w kosmetycznej firmie Organique.
Organique to polska firma rodzinna, której przedmiotem działalności jest produkcja wyrobów kosmetycznych.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...