2015-06-25
Za 12 mld dolarów koncern Procter&Gamble sprzedaje swoje marki kosmetyczne. Nabywcą ma zostać amerykańska firma Coty, która dzięki transakcji stanie się globalnym liderem rynku kosmetycznego.
Informacje o podpisanej umowie podają międzynarodowe agencje informacyjne, choć zainteresowane strony jeszcze jej nie potwierdziły. Wiadomo jednak, że P&G od dłuższego czasu negocjował sprzedaż posiadanych przez siebie marek kosmetycznych. To efekt rozpoczętego przez firmę przed trzema laty programu oszczędnościowego, który miał jej przynieść 10 mld dolarów przychodów. W gronie potencjalnych nabywców, oprócz Coty, wymieniano także firmy Unilever, Henkel oraz Revlon. Ostatecznym zwycięzcą okazać miał się koncern z USA. Przedmiotem transakcji będą marki perfum, produkty do pielęgnacji włosów oraz kosmetyki do makijażu. Ammerykański koncern po sfinalizowaniu umowy stanie się globalnym liderem kosmetycznego rynku.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...