Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

DuPont: Polski rynek kolejowy jest otwarty na innowacje

2011-10-11

DuPont wybrał Polskę na miejsce pierwszej prezentacji swojej kompletnej oferty dla branży kolejowej. Na Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2011, które odbędą się w tym tygodniu w Gdańsku, DuPont zaprezentuje aż 15 zaawansowanych technologicznie rozwiązań wraz z przykładami ich zastosowań.  

– Od lat dostarczamy rozwiązania dla branży kolejowej – powiedział Peter von den Kerkhoff, dyrektor ds. przemysłu kolejowego na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. – Nasze stoisko na Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO jest wynikiem naszej nowej strategii dla transportu kolejowego. Po raz pierwszy przygotowaliśmy kompletną ofertę, która łączy w sobie wszystko to w czym DuPont wspiera kolej: zmniejszenie wagi wagonów, obniżenie kosztów eksploatacji, trwałość, bezpieczeństwo, łatwość utrzymania czystości oraz nowe możliwości projektowania wnętrz z zastosowaniem nowoczesnych materiałów.
Polski przemysł kolejowy w najbliższych latach będzie się znacząco rozwijał ze względu na potrzeby techniczne, a także stworzone możliwości inwestycyjne. DuPont wnosi na polski rynek swoje doświadczenie zdobyte na międzynarodowych rynkach oraz rozwiązania stworzone dla przemysłu kolejowego i wykorzystywane przez największe firmy tej branży na świecie. Janusz Gawroński, dyrektor ds. rynku kolejowego i infrastruktury na region Europy Środkowej wymienia tylko kilka przykładów: Możliwa stała się redukcja wagi okien taboru nawet o 40% dzięki wyko-rzys¬taniu szkła z zastosowaniem SentryGlass®. Papier Nomex® o strukturze plastra miodu, który zastosowano wewnątrz taboru, zapewnia nie tylko zmniejszenie wagi wagonów, ale wiele innych korzyści eksploatacyjnych.
– Dzięki 100 centrom badawczo-rozwojowym na świecie, które zatrudniają 9 500 naukowców, DuPont jest w stanie efektywnie i stale wspierać swoich klientów w ich rozwoju technologicznym – dodaje Janusz Gawroński.


tworzywa sztuczneprzemysł chemicznyDuPont

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie