2024-11-20
Firma DTM Print wprowadza nowy system drukowania etykiet do produkcji próbek kosmetyków. W ten sposób firma chce przekonać, że próbki produktów to świetny sposób na sprawdzenie, jak nowe produkty, różne ich warianty lub mieszanki są odbierane przez konsumentów.
Przemysł kosmetyczny nader chętnie korzysta z rozdawania próbek produktów w sklepach, na targach lub jako części dostaw. To rozwiązanie korzystne dla obu stron – konsument otrzymuje „mały dodatek” i może bezpłatnie wypróbować nowy produkt, a producent wykorzystuje go do badań rynku, jak również testowego marketingu i prototypowania.
Dobrze znanymi opakowaniami próbek produktów są torebki stojące, torebki z płaskim dnem i torebki płaskie, które można zamówić do zaprojektowania i wydrukowania w drukarniach. Jednak w miarę jak coraz więcej producentów przechodzi z outsourcingu etykiet na produkcję we własnym zakresie, korzystne staje się posiadanie narzędzi do drukowania, dzięki którym można wprowadzać druk bezpośrednio na torebki płaskie. Produkcja etykiet produktów we własnym zakresie wiąże się z wieloma korzyściami, takimi jak mniejsze zapasy, mniejsze straty i drukowanie na żądanie w razie potrzeby oraz krótszy czas od projektu do wydrukowania etykiety. Wszystko to pozwala firmom być niezależnymi od zewnętrznych dostawców i elastycznymi wobec zmian rynkowych.
- Jako DTM Print jesteśmy międzynarodowym producentem OEM i dostawcą rozwiązań dla specjalistycznych systemów drukowania. Oferujemy szeroką gamę drukarek etykiet do szybkiej i elastycznej produkcji etykiet na żądanie, w tym drukarkę etykiet kolorowych DTM CX86e. CX86e to bardzo kompaktowe rozwiązanie o wymiarach zaledwie 20 x 38 cm i wysokości 19,5 cm. Ze względu na niewielkie rozmiary i niską wagę, wynoszącą zaledwie 9,5 kg, naszą drukarkę można używać niemal wszędzie i jest ona łatwa w transporcie. Dzięki szerokiej gamie interfejsów, takich jak USB, Ethernet, opcjonalny interfejs WLAN i interfejsy sterujące, CX86e można używać jako samodzielnej jednostki, w sieci lub w zautomatyzowanym środowisku bez żadnych problemów. Dzięki tej drukarce LED z suchym tonerem wydruki w pełnym kolorze można uzyskać już w ciągu kilku sekund bezpośrednio w produkcji, w punkcie sprzedaży lub w różnych miejscach użytkowania. CX86e wykorzystuje najnowszą cyfrową technologię LED. Podczas procesu drukowania elektrofotograficznego LED obraz jest wywoływany na światłoczułym bębnie, a następnie przenoszony za pomocą ładunku elektrostatycznego za pomocą pasa transferowego obrazu i łączony za pomocą ciepła z nośnikiem. Oznacza to, że wydruk jest ostry jak brzytwa, wodoodporny, odporny na promieniowanie UV i chemikalia, a zatem bardzo trwały. Ponieważ głowice drukujące LED nie mają ruchomych części, w przeciwieństwie do klasycznej technologii laserowej, to w procesie produkcyjnym zużywa się znacznie mniej surowców, a konstrukcja oszczędzająca miejsce i znacznie dłuższy okres eksploatacji są łatwiejsze do osiągnięcia - tłumaczą przedstwiciele DTM Print.
Dodają oni, że w ramach prac nad drukarkami, szczególną uwagę zwrócono na prostą obsługę. Należy wymienić tylko wkład z tonerem trójkolorowym, który gwarantuje tysiące wydruków. Eliminuje to potrzebę magazynowania pojedynczych wkładów z tonerem, a urządzenie jest gotowe do ponownego użycia w ciągu kilku sekund. Dalsze komponenty drukarki, takie jak bęben, pas transferowy i utrwalacz, zostały zaprojektowane z myślą o długiej żywotności, z opcją ponad 100 tys. wydruków. Zewnętrzne podawanie materiału etykiet i metek z tonerem suchym jest możliwe za pomocą rolki, papieru ciągłego w składaniu zygzakowym lub pojedynczych arkuszy. Wbudowany obrotowy nóż tnący umożliwia produkcję etykiet o długości 53–551 mm. Opcjonalnie drukarkę można wyposażyć w moduł prezentera. W tym przypadku drukowana jest etykieta, a drukarka czeka, aż zostanie odklejona, zanim wydrukuje kolejną etykietę.
- Oprócz drukowania etykiet można produkować metki identyfikacyjne ze zdjęciami, bilety wstępu, identyfikatory gości lub opaski na rękę, paragony o wartości dodanej, naklejki cenowe i promocyjne, kupony, vouchery, a teraz także płaskie torebki. DTM Print oferuje wszelkiego rodzaju materiały etykietowe pod swoją marką Genuine DTM Label Stock – jednym z nich są nowe płaskie torebki DTM Poly. Dzięki płaskim saszetkom kosmetyki są pakowane higienicznie, bezpiecznie i ekologicznie, ale przede wszystkim w sposób przyciągający wzrok. Płaskie saszetki DTM Poly można drukować jak każdy inny materiał etykietowy. Oznacza to, że firmy używają CX86e do drukowania zdjęć, ilustracji, grafiki, tekstu i kodów kreskowych w pełnym kolorze po obu stronach saszetki, a tym samym produkują opakowanie w sposób, który najlepiej odpowiada ich marce. Ponadto płaskie saszetki zapewniają wysoką higieniczną ochronę przed tlenem, wilgocią i promieniowaniem UV. Po wydrukowaniu płaskie saszetki DTM Print można zgrzewać za pomocą zgrzewarki foliowej i idealnie nadają się one do rozdawania klientom w postaci profesjonalnych próbek - podsumowują eksperci DTM Print.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...