2016-02-25
Ruszyła kolejna edycja organizowanego przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku konkursu Budowlana Marka Roku.
Organizowany przez ASM konkurs ma odpowiedzieć na pytanie, jakie marki chemii budowlanej są najbardziej cenione przez polskich wykonawców? Najlepsi zdobędą tytuły Budowlanej Marki Roku 2016.
Firma od 12 lat przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Badaniu poddawane są marki materiałów budowlanych producentów działających w kraju.
Jak w praktyce wygląda badanie?
Fachowcy spontanicznie wskazują marki najczęściej używane w ciągu danego roku oraz te, które według nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości.
- To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia. Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej – tłumaczą przedstawiciele ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.
Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie podczas uroczystej Gali. W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach. Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na gali 17 czerwca 2016 r.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...