2023-07-26
Do końca 2025 roku liczba miast obsługiwanych przez Dachser Emission-Free Delivery podwoi się do 24. W tym gronie będzie też Warszawa.
Dachser znacznie rozszerza bezemisyjną dostawę niechłodzonych przesyłek do określonych stref śródmiejskich. Do końca 2025 roku dostawca usług logistycznych planuje uruchomić usługę DACHSER Emission-Free Delivery w kolejnych 12 europejskich miastach: Amsterdamie, Barcelonie, Dublinie, Hamburgu, Kolonii, Londynie, Maladze, Rotterdamie, Sztokholmie, Tuluzie, Warszawie i Wiedniu. Ponadto firma rozszerzy obecnie funkcjonujący obszar dostaw bezemisyjnych w Paryżu.
Dzięki modułowemu systemowi, usługa Dachser Emission-Free Delivery jest możliwa do wdrożenia przez każde europejskie miasto. Jest już dostępna w 12 strefach dostaw wytyczonych w centrach w Berlinie, Kopenhadze, Dortmundzie, Freiburgu, Madrycie, Monachium, Oslo, Paryżu, Porto, Pradze, Strasburgu i Stuttgarcie.
12 kolejnych stref zostanie dodanych do końca 2025 roku. Korzystając z modułowego systemu dostosowanego do lokalnych wymagań, oddziały Dachser wdrażają furgonetki i ciężarówki z napędem elektrycznym, a także wspomagane elektrycznie rowery cargo.
– Świadomie postawiliśmy sobie ambitny cel podwojenia liczby miast obsługiwanych przez Dachser Emission-Free Delivery do końca 2025 roku. Osiągnięcie tego celu opiera się na założeniach, że lekkie pojazdy ciężarowe z napędem elektrycznym będą znacznie łatwiej dostępne, a rozbudowa infrastruktury ładowania nabierze tempa w całej Europie. Nasze oddziały są bardzo zmotywowane, aby sprostać oczekiwaniom klientów w zakresie bardziej zrównoważonych dostaw do miast – komentuje Alexander Tonn, COO Road Logistics w Dachser
Dostawy Dachser do centrów miast z zerową lokalną emisją pomagają władzom poprawić jakość powietrza i zmniejszyć hałas uliczny. Ponieważ elektryczne ciężarówki nie emitują żadnych zanieczyszczeń, odgrywają one ważną rolę w utrzymaniu czystego powietrza. Do ładowania swojej floty Dachser kupuje energię elektryczną wytwarzaną wyłącznie ze źródeł odnawialnych. Dzięki temu emisja gazów cieplarnianych na ostatniej mili spada do zera. Znacznie zmniejsza to również emisję hałasu, a korzystanie z rowerów cargo oznacza mniejsze korki związane z ruchem ciężarówek. Pojazdy akumulatorowo-elektryczne to także dobra wiadomość dla ich kierowców, którzy nie będą już narażeni na wibracje silnika w kabinie.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...