Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

CosmeticBusiness Poland 2018: trendy, innowacje oraz spotkania B2B

2018-08-29

Na miesiąc przed rozpoczęciem trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Poland znany jest program konferencji towarzyszących wystawie. Oprócz wykładów i warsztatów na temat trendów na 2019 rok, odbędzie się konferencja PACKAGING [R]EVOLUTION oraz spotkania B2B w ramach Distributors Lounge. Targi odbędą się w Warszawie.

Ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje w dniach 26 i 27 września br. najnowszą ofertę produktów i usług dla produkcji kosmetyków oraz środków czystości i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness Poland oraz odbywające się równocześnie targi HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference stanowią dla właścicieli marek i producentów kosmetyków istotne miejsce do nawiązywania kontaktów biznesowych z nowymi dostawcami oraz do umacniania relacji z dotychczasowymi partnerami. Prawie połowa tegorocznych wystawców pochodzi spoza Polski.

- Prezentowana podczas tegorocznych targów oferta – począwszy od projektu produktu, poprzez surowce, produkcję, aż po opakowania - to wiele nowości oraz innowacji dla przemysłu kosmetycznego. Natomiast możliwość udziału w towarzyszącym targom wykładom i konferencji to ogromne wsparcie dla osób decyzyjnych z działów rozwoju i marketingu, szukających nowych pomysłów i inspiracji przy tworzeniu innowacyjnych produktów - mówi Ivonne Simons, Dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.

Pierwszego dnia targów o godz.11:00 odbędzie się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „2019 trend drivers – Strategic and creative cross-inspirations” prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. Prelekcja ta stanowić będzie wprowadzenie do warsztatów, które odbywać się będą  na stoisku firmy Carlin. Warsztaty pod hasłem: „Wpływ trendów na mój wybór kolorystyki: marka, opakowanie, produkt” będą okazją do wymiany poglądów między uczestnikami i ekspertami.

Naukowe oraz techniczne aspekty związane z surowcami oraz formulacją produktów kosmetycznych to zagadnienia, które omówione zostaną przez przedstawicieli akredytowanego laboratorium Mikrolab. W trakcie wykładu zaprezentowane zostaną aktualne wymagania prawne dla produktów kosmetycznych w zakresie badań mikrobiologicznych, a także takie tematy jak neutralizacja przeciwdrobnoustrojowych właściwości próbki produktu kosmetycznego, czystość mikrobiologiczna oraz testy konserwacji.

Polski producent kosmetyków na zlecenie, firma Passage, w swoim wykładzie: „Testy skuteczności konserwacji w oparciu o szczepy środowiskowe” przedstawi podsumowanie prowadzonych prac dotyczących oceny skuteczności układów konserwujących, stosowanych w kosmetykach w odniesieniu do rzeczywistych zagrożeń mikrobiologicznych. Obowiązująca norma zostawia margines swobody w doborze szczepów drobnoustrojów użytych do potwierdzenia skuteczności konserwacji produktów kosmetycznych.

W ramach HPCI CEE Scientific Conference oraz HPCI CEE Technical Seminars, odwiedzający będą mieli okazję uzyskać informacje o trendach i innowacjach w branży. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych i detergentów będą miały możliwość wzięcia udziału w seminariach organizowanych przez Niemieckie Towarzystwo Kosmetologii Stosowanej (DGK) oraz przez Branżowy Związek Producentów Kosmetyków i Detergentów (IKW), udział w których jest odpłatny.

Drugiego dnia targów odbędzie się konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Podczas 20-minutowych prezentacji przedstawione zostaną trendy w projektowaniu i produkcji opakowań. Pierwsza część wykładów poświęcona będzie designowi opakowań oraz nowym technologiom ich uszlachetniania. Słuchacze będą mogli poznać nowości z zakresu farbiarskich efektów specjalnych, dekoracji opakowań szklanych, ale także rozwiązania dla etykiet samoprzylepnych. Cały cykl zamknięty zostanie wykładem poświęconym metodom nawiązywania współpracy z sieciami handlowymi.

Właścicieli marek i producentów kosmetyków, poszukujących dystrybutorów w Europie, organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniach matchmakingowych w ramach nowej strefy Distributors Lounge, która swoją premierę miała podczas CosmeticBusiness 2018 w Monachium. Spotkania odbywać się będą 26 i 27 września br.

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest bezpłatny.


przemysł kosmetycznytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie