Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Ciekawy program konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie”

2019-02-25

Zbliżająca się piąta edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie też okazją, aby dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji.

2 kwietnia br. podczas targów opakowaniowych Packaging Innovations odbędzie się konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie”? Eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odniosą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych. Temat przewodni konferencji to „Eko, które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

W trakcie wydarzenia eksperci wyjaśnią, co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami. Opowiedzą, czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska. Zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze.

Jednocześnie konferencyjni mówcy przedstawią tajniki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?

Ponadto będzie można dowiedzieć się o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego i o tym, czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium.

Przedstawione zostaną również nowe ekologiczne podłoża opakowaniowe, ich właściwości i zastosowania oraz rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój firm.


przemysł opakowaniowykonferencja

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie