2016-03-02
Koncern Bayer ogłosił strategię na 2016 r., w myśl której koncentrował się będzie na umacnianiu pozycji w obszarze Life Science.
W ocenie firmy, która chce, by jej działalność badawczo-rozwojowa opierała się na głębokim zrozumieniu procesów biochemicznych zachodzących w żywych organizmach, innowacje z segmentu Life Science (nauki o życiu) są dzisiaj bardziej potrzebne niż kiedykolwiek wcześniej. Oto bowiem starzejące się społeczeństwa i rosnąca liczba ludności na świecie potrzebują nowych i jeszcze lepszych leków oraz większych i bezpieczniejszych dostaw żywności. To zaś jest w stanie zagwarantować postęp w segmencie Life Science.
Bayer opracowuje nowe cząsteczki, które będzie można stosować w produktach chroniących zdrowie ludzi i roślin.
Rozpoczął się pierwszy pełny rok sprzedaży środka Luna Experience 400 SC, który jest fungicydem o działaniu kontaktowym i układowym do stosowania zapobiegawczego lub interwencyjnego w ochronie jabłoni, gruszy, wiśni, czereśni oraz marchwi i pora.
W drugiej połowie 2015 r. firma uzyskała także rejestrację nowego fungicydu Serenade ASO. Jest to obecnie jeden z dwóch biologicznych środków ochrony roślin w ofercie Bayer Polska.
To mikrobiologiczny środek grzybobójczy o działaniu kontaktowym, zawierający szczep QST 713 bakterii Bacillus subtilis. Jest przeznaczony do stosowania w uprawie truskawki, marchwi, sałaty, pomidora, papryki oraz oberżyny przeciwko chorobom grzybowym. Kolejny biologiczny środek ochrony roślin w ofercie Bayer w sezonie 2016 to Contans WG. Jest to biologiczny fungicyd zawierającym zarodniki naturalnie występującego w glebie grzyba Coniothyrium minitans.
Bayer chce też znaleźć rozwiązanie problemu, jakim jest wzrastająca ilość znajdujących się w obrocie nielegalnych środków ochrony roślin. Zagadnienie to dotyczy całej Unii Europejskiej, jednak Polska, która stanowi granicę dla UE, jest szczególnie narażona na to niebezpieczeństwo. Przeciętny konsument, który nie zna etykiet, zabezpieczeń łatwo może stać się celem dla oszustów. Dlatego Bayer wprowadza prosty system rozpoznawania produktów autentycznych w postaci nowego zabezpieczenia produktów - interaktywną plombę zakrętki.
Każde zakręcone opakowanie ma naklejoną plombę. Znajduje się na niej opalizujący hologram z logo Bayer oraz kod QR, który można zeskanować. Pierwsza próba odczytania go za pomocą smartfona prowadzi do aplikacji Bayer CapSeal. Aplikacja weryfikuje unikalny numer zaszyfrowany w kodzie QR i niezwłocznie informuje użytkownika, czy dany produkt jest oryginalny.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...