2010-05-04
Grupa Bayer bardzo dobrze rozpoczęła 2010 rok. Sprzedaż wzrosła o 5,3% w porównaniu do I kwartału 2009 roku, osiągając poziom 8,316 mln euro (I kwartał 2009: 7,895 mln euro).
Wyniki firmy kształtowały się różnie w poszczególnych segmentach. Dział MaterialScience wygenerował znacznie lepszy niż się spodziewano poziom sprzedaży, a dział Health Care wykazał niewielką poprawę w stosunku do poprzedniego kwartału (wzrost o 0,7% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, do poziomu 3,869 mln euro). Wyniki działu CropScience były gorsze od ubiegłorocznych. Sprzedaż spadła o 7,9%, osiągając wartość 1,952 mln euro (podczas gdy w I kw. 2009 r. było to 2,120 mln euro).
- Bayer jest na fali i w tym roku planujemy kolejny wzrost naszych wyników – podsumował wyniki pierwszego w tym roku raportu kwartalnego Werner Wenning, przewodniczący zarządu Bayer.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...