2014-11-10
Polscy producenci kosmetyków chcą opanować rynek azjatycki. W rozpoczynających się 12 listopada br. targach Cosmoprof Asia w Hongkongu weźmie udział aż 30 firm z Polski. To efekt działania Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego stworzonego przez Ministerstwo Gospodarki.
Na targach powstanie Polski Pawilon Narodowy, w którym gościć będzie 14 wystawców z naszego kraju. Reszta będzie mieć indywidualne stoiska.
- Naszym zdaniem lokalizacja w ramach Polskiego Pawilonu pozwala na lepsze wyróżnienie oferty firm oraz przyczynia się do budowy pozytywnego wizerunku kosmetyków z naszego kraju, a na tym nam szczególnie mocno zależy – mówi Olimpia Romanik, marketing manager export w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Jak twierdzi, spółka najmocniej obecna jest w tej chwili właśnie na rynku w Hongkongu, ale także na Tajwanie i w Korei Południowej.
- Nastawianie Azjatów do Europejczyków jest bardzo dobre, w związku z czym polskie pochodzenie produktów działa na plus – dodaje Marta Galuś, export manager w firmie Biogened.
O tym, że udział w targach w Azji może się opłacać przekonuje Katarzyna Olędzka, marketing manager w spółce Verona Products Professional. - Nasze ubiegłoroczne doświadczenia były bardzo dobre. Na stoisko dotarli klienci z kilkunastu krajów. Nawiązaliśmy współpracę z kontrahentami z Hongkongu, Wietnamu, Korei, Japonii i Filipin, umacniając tym samym pozycję w tej części świata.
Na podobne sukcesy liczy krakowska firma Bielenda, która jako wystawca debiutuje na targach w Hongkongu.
- Nasze kosmetyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony konsumentów w Azji. Szczególną popularność zdobyły w Korei Południowej i na Tajwanie. Marka jest tam już rozpoznawalna. Lubiane i doceniane są w tych krajach nasze owocowe linie pielęgnacyjne, wśród których można znaleźć ofertę kremów, peelingów czy maseł. Dotarcie do konsumentów na rynkach azjatyckich zapewnia nam współpraca z wiodącymi sieciami – mówi Adrian Winiarz, export manager w firmie Bielenda.
Oprócz wymienionych spółek, swoją targową ofertę na Cosmoprof Asia przedstawią jeszcze m.in. takie firmy, jak Laboratorium Kosmetycznym Floslek, Bandi, IMPA.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...