2010-02-23
Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Finałowa gala konkursu odbyła się 23 listopada br. w salach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Fot. Atlas
Okładka najnowszej edycji albumu Superbrands Polska 2010
Podczas finałowej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2010 ogłoszono listę 51 marek, które uzyskały najwyższe oceny. Marki wartościowane były przy pomocy jednej oceny (w skali od 1 do 20 punktów), przyznawanej przez 27 sędziów-ekspertów, wchodzących w skład Rady Marek. Ocena dotyczyła tego, czy marka osiągnęła najwyższą reputację w danej dziedzinie, oferując klientom znaczące, emocjonalne lub praktyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Eksperci poddali ocenie ponad 1500 marek konsumenckich i 1137 marek biznesowych. W tym roku, tak jak i w ubiegłym, nagrodę otrzymała firma Atlas.
– W kreowaniu marki odwołaliśmy się do emocji, łącząc dumę narodową Polaków z ich poczuciem humoru. Ta – wydawałoby się nietypowa, szczególnie jak na branżę budowlaną – metoda, połączona z najwyższą techniczną jakością produktu, okazała się strzałem w dziesiątkę – powiedział Paweł Burdziakowski z działu marketingu Grupy Atlas po odebraniu pamiątkowej statuetki.

Fot. Atlas
Paweł Burdziakowski z Grupy Atlas odbiera statuetkę z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik, prezes New Communications, firmy będącej wyłącznym partnerem organizacji The Superbrands Ltd. w Polsce
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...