2022-07-19
ANWIL, jako czołowy producent nawozów w Polsce, wprowadził spójne opakowania i znaki dla wytwarzanych we Włocławku nawozów.
Realizacja strategii marketingowej spółki oraz rozwój działań sprzedażowych sprawiły, że znane od lat nawozy azotowe, w tym saletra amonowa, zyskały nowe nazwy i własne, kolorowe logotypy. Znaki uwzględniają charakterystyczny, graficzny element dla całej palety produktów. Dzięki temu powstała uporządkowana, atrakcyjna wizualnie i kojarzona z producentem linia produktów ANWILU. Od drugiej połowy lipca opuszczające zakład produkcyjny opakowania zawierają nie tylko wszystkie potrzebne informacje w postaci zbiorczej, przejrzystej dla klienta etykiety. Spełniają także wymogi unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych.
- Nowe obrandowanie wpisuje się również w filozofię spółki, która oferując produkty najwyższej jakości, dba o ich przyjazny wygląd i rozpoznawalność wśród klientów końcowych. Pomysł na logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania. Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze. Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co decyduje o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Nie zabrakło też odniesienia do doświadczeń i przyzwyczajeń klientów. Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do znanego im do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S oraz Canvil Mg. Ostateczny wygląd nowych marek produktowych uwzględnia także analizy i badania rynkowe. Zarówno klienci spółki jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie. Efekty tych rozmów zestawione z celami marketingowymi, polityką sprzedażową ANWILU oraz aktualnymi trendami, przyniosły konkretne pomysły i rozwiązania, z którymi teraz ANWIL wychodzi na rynek – poinformował ANWIL w komunikacie.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...