2010-07-30
Dochody AkzoNobel w II kw. br. wzrosły o 13%, do poziomu 3,9 mld euro. Wyniki całego pierwszego półrocza były lepsze o 10% w porównaniu z I półroczem 2009 r. Dochody netto w II kw. wyniosły 273 mln euro (II kw. 2009 r: 155 mln euro, +76%).
Na wzrost wyników II kw. wpłynęły lepsze wyniki wszystkich segmentów działalności firmy, czyli działu Decorative Paints (+8%), Performance Coatings (+19%) i Specialty Chemicals (+14%).
Na wyniki firmy miały również wpływ dwie transakcje. W II kw. Akzo Nobel N.V. sprzedał za kwotę 1,3 mld dol. spółce Corn Products – National Starch. National Starch został włączony w struktury AkzoNobel w momencie przejęcia w styczniu 2008 roku ICI. Poza tym, firma zakończyła na początku czerwca br. proces przejęcia segmentu powłok proszkowych Dow Chemical Company, nabytego przez Dow w 2009 roku w związku z akwizycją Rohm and Haas Company.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...