2018-10-11
Ponad 280 wystawców wzięło udział w trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Poland, które odbyły się w Warszawie. Impreza była skierowana do przemysłu kosmetycznego i detergentowego, gdyż w tym samym czasie i miejscu odbywały się również targi HCPI.
- Przez ostatnie dwa lata targi CosmeticBusiness Poland oraz organizowane równocześnie targi HPCI ugruntowały na polskim rynku swoją pozycję najważniejszego miejsca spotkań dostawców dla przemysłu kosmetycznego z producentami kosmetyków i właścicielami marek. W tym roku udało nam się ponownie rozbudować targi, czyli zwiększyć sprzedaną powierzchnię wystawienniczą oraz liczbę wystawców. Dzięki temu nasi odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim wachlarzem produktów i usług dla branży. Duże zainteresowanie naszą imprezą ze strony wystawców i odwiedzających jest dla nas potwierdzeniem, że rozwijamy nasze targi we właściwym kierunku. Naszym długofalowym celem jest umocnienie pozycji CosmeticBusiness Poland jako wiodącej platformy wymiany kontaktów i inspiracji dla przemysłu kosmetycznego w Polsce i Europie Wschodniej – komentuje Markus Geisenberger, dyrektor generalny Leipziger Messe, organizatora wystawy.
Prezentowana podczas targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI oferta objęła cztery segmenty, jakimi są surowce, private label, opakowania i usługi. Do grona wystawców należały nie tylko rodzime firmy. 46%, czyli prawie połowę wszystkich wystawiających się firm stanowiły przedsiębiorstwa zagraniczne, m.in. z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W sumie duet targowy CosmeticBusiness Poland i HPCI gościł wystawców z 32 krajów.
Odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktową. W segmencie surowców, w ramach targów HPCI, po raz pierwszy znalazły się m.in. firma BASF i Ascot, natomiast w sektorze opakowań, w ramach targów CosmeticBusiness Poland, zaprezentowała się m.in. niemiecka firma Edelmann, hiszpańska firma Quadpack oraz francuska firma Altus, specjalizująca się w uszlachetnianiu opakowań. Z Polski po raz pierwszy obecne były m.in. firma Polpak i Katarzynki. Natomiast w sektorze produkcji na zlecenie i private label swoją premierę świętowała znana niemiecka firma Szaidel Cosmetic, polska firma Glancos, a także producent żeli UV do paznokci, firma Kulzer z Niemiec.
85% odwiedzających stanowili przedstawiciele branży z Polski. Pozostałe 15% to goście z zagranicy, łącznie aż z 27 krajów.
- Obecność na targach CosmeticBusiness Poland i HPCI to obok rozmów z wystawcami, także możliwość wzięcia udziału w merytorycznych prezentacjach oraz branżowych konferencjach. Podczas obu dni targowych wszystkie oferowane przez nas wykłady i prezentacje cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających. Uczestnicy mieli okazję do zapoznania się z aktualną tematyką dotyczącą kierunków rozwoju branży oraz trendami na nadchodzący sezon 2019/2020 - podkreśla Ivonne Simons, dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.
Pierwszego dnia targów odbył się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „Trend drivers- Fall/Winter 2019/2020 ", prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. W ramach HPCI CEE Technical Seminars przedstawione zostały innowacyjne składniki wykorzystywane do produkcji kosmetyków i detergentów, natomiast dyskusje dotyczące uregulowań prawnych związanych z tą tematyką prowadzone były podczas HPCI CEE Scientific Conference.
Drugiego dnia targów odbyła się organizowana przez firmę Aniflex konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, podczas której eksperci zaprezentowali rozwiązania dotyczące projektowania, produkcji oraz uszlachetniania opakowań oraz przekazali najnowsze informacje dotyczące kierunków rozwoju sektora opakowań kosmetycznych.
Wartość dodaną targów stanowiły odbywające się po raz pierwszy, w ramach nowej strefy Distributors Lounge, spotkania matchmakingowe, skierowane do producentów kosmetyków i właścicieli marek kosmetycznych poszukujących dystrybutorów z różnych krajów. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem głównie ze strony młodych marek z Polski.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 2/2024
20.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...