Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

17 - 18 kwietnia 2018 r. to czas targów Packaging Innovations

2018-04-16

17 i 18 kwietnia br. w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations.

- Wiemy, że kluczem otwierającym bramy sukcesu jest zbilansowane połączenie teorii z praktyką. Wypadkową tej kombinacji jest Strefa workShops, czyli przestrzeń stworzona dla zwiedzających, w której eksperci dzielą się swoim doświadczeniem, wtajemniczając uczestników w meandry branży. To 30 warsztatowych spotkań, będących esencją specjalistycznych zagadnień i wnikliwą analizą przypadku. Przykładowo Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga wytłumaczy jak opakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów. Z kolei Robert Lis z DS Smith Packaging wyjaśni czym jest strategia opakowania i dlaczego warto ją wdrożyć w życie. Całość prezentacji zostanie oparta na przykładzie firmy FMCG. Udział w Strefie workShops jest bezpłatny dla zwiedzających – przekonują organizatorzy targów.

Podczas Packaging Innovations wystawcy zaprezentują ponad 70 innowacji rzucających nowe światło na opakowania. Rozwiązania, które w tym roku cieszą się szczególnym zainteresowaniem dotyczą marek dbających o środowisko. W strefie EKOPACK przedstawione zostaną m.in. opakowania poddawane recyklingowi. Firma Polpak Packaging zaprezentuje z kolei opakowania i zamknięcia z elementami naturalnego drewna. Dużym zaskoczeniem dla zwiedzających okazać może się TRUSTCONCEPT, czyli połączenie optycznych elementów z mobilnym dostępem do danych zaprezentowany przez firmę PC Print. Produkt daje pewność klientom, iż kupowany przez nich produkt jest oryginalny.

Młodzi projektanci po raz kolejny spotkają się w Strefie Studenta, konkursie pozwalającym kreatywnym twórcom postawić pierwsze kroki w świecie opakowań. Profesjonalne jury wyłoni trzy najlepsze projekty, łączące w sobie zaskakujący pomysł i funkcjonalność. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną.

Fachowa wiedza prezentowana przez branżowych profesjonalistów to kwintesencja dwóch konferencji organizowanych w ramach programu towarzyszącego targom Packaging Innovations. Pierwsza z nich - „Co mówi twoje opakowanie?” to trzecia już edycja Label Innovations, wydarzenia poświęconego kreowaniu unikatowych opakowań i etykiet.

Packaging (R)evolution to z kolei miejsce, w którym opakowania spotykają się z najnowszymi technologicznymi rozwiązaniami. Prelegenci w krótkich prezentacjach opowiedzą o swoich pomysłach. Gościem specjalnym konferencji będzie Tomasz Szacon, przedstawiciel firmy Retail Poland, który opowie jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi i przekuć te rozmowy w sukces oraz pokaże jak wielkie znaczenie ma opakowanie zbiorcze.


przemysł opakowaniowytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie